اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

انتقاد ارائه دهنده طرح سربازی دختران از مجلس یازدهم!/سیاوشی: نمایندگان مجلس نگران تحقق وعده‌های انتخاباتی‌شان هستند

انتقاد ارائه دهنده طرح سربازی دختران از مجلس یازدهم!/سیاوشی: نمایندگان مجلس نگران تحقق وعده‌های انتخاباتی‌شان هستند
درحالی نماینده سابق مجلس در این مدت کوتاه فعالیت مجلس فعلی از عدم تحقق وعده‌های انتخاباتی نمایندگان انتقاد می کند که شعار فراکسیون امید «امید، آرامش و رونق اقتصادی» بود که نه تنها محقق نشد بلکه وضعیت اقتصادی کشور نیز در این زمان به شدت به هم ریخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روند تخریب مجلس از سوی اصلاح طلبان ادامه دارد و هنوز دو ماهی از شروع به کار مجلس یازدهم نمی گذرد که اصلاح طلبان خصوصا نمایندگان اصلاح طلب مجلس دهم که کارنامه کاری بسیار ضعیفی در مجلس گذشته از خود به جای گذاشته اند اینک در قامت کارشناس از مجلس یازدهم انتقاد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
جالب اینجاست که این افراد با دمیدن بر آتش وعده های انتخاباتی و بزرگ نمایی آنها در حدفاصل دو ماهی که گذشته بیان می کنند که مجلس یازدهم موفق نبوده است. تاکتیک سیاسی بزرگ نمایی که اصلاح طلبان برای ناموفق نشان دادن خانه ملت بکار می گیرند. 
, ,
 
,
در همین رابطه «طیبه سیاوشی» نماینده اصلاح طلب مجلس دهم با بیان اینکه مجلس یازدهمی ها نگران عدم تحقق وعده هایشان هستند، بیان می کند: «من در گفت‌وگو با یکی از آقایانی که وارد مجلس یازدهم شدند متوجه شدم که خود ایشان این هراس را دارد که شعارهای انتخاباتی آنها محقق نشود چون وعده‌ها بزرگ است و در حد و توان مجلس نیست. به عبارتی وعده‌هایی که از سوی نمایندگان در دوره تبلیغات انتخاباتی بیان می‌کردند، در حد و اندازه و دور از توان مجلس قلمداد می‌شد و می‌توان گفت وعدهای نمایندگان در حوزه اختیارات مجلس نمی‌گنجید.»
,
 
,
این درحالی است که اینکه نمایندگان مجلس یازدهم دغدغه افکارعمومی و وعده ها و آبروی سیاسی خود را دارند نه تنها منفی نیست بلکه موضوع مثبتی است.
, این درحالی است که اینکه نمایندگان مجلس یازدهم دغدغه افکارعمومی و وعده ها و آبروی سیاسی خود را دارند نه تنها منفی نیست بلکه موضوع مثبتی است., این درحالی است که اینکه نمایندگان مجلس یازدهم دغدغه افکارعمومی و وعده ها و آبروی سیاسی خود را دارند نه تنها منفی نیست بلکه موضوع مثبتی است.,
 
,
سیاوشی در تخریب مجلس یازدهم می افزاید: به‌نظر من بخشی از تصمیم‌گیری‌ها در دست مجلس است ولی در همه موارد تصمیم گیرنده نهائی نیست. در حال حاضر در حوزه مسکن ورود کرده‌اند و شاهد بودیم که شورای نگهبان این طرح را به‌دلیل کامل و جامع نبودن به مجلس بازگرداند و می‌توان گفت که در این باره هم توفیقی تاکنون برای بهارستان نشینان حاصل نشد. در مورد لایحه ارزش افزوده پشت کار در مجلس دهم گذاشته شد و به صحن رسید و تصویب شد ولی هنوز در شورای نگهبان مورد تایید قرار نگرفته است امروز هم مباحثی که باید در دستور کار کمیسیون ها باشد و سپس به صحن برسد تا جایی که من دیده‌ام به‌رغم ورود طوفانی به ماجرا طرح‌هایی از پیش تعیین شده ندارند تا به محض ورود به مجلس ارائه شود و روی زندگی روزمره مردم تاثیر بگذارد. هنوز طرح‌هایی چنینی از مجلس ندیده‌ایم تا در حوزه اقتصادی و معیشت مردم موثر باشد. می‌توان گفت اهالی بهارستان عملکرد قابل دفاع فعلا از خود برجای نگذاشته‌اند.
,
 
,
, ,
 
,
سیاوشی درحالی سعی می کند مجلس یازدهم را در عمل به وعده هایش ناموفق نشان دهد که روند طبیعی مجلس ارسال طرح های تصویب شده به شورای نگهبان است و این شورا نیز بر حسب وظیفه خود این طرح را بررسی و با توجه به اشکالات کارشناسی که در آن می بیند برای اصلاح آنرا به مجلس ارجاع می دهد.
,
 
,
سیاوشی خود در زمان نمایندگی کارنامه کاری قابل توجهی از خود به جای نگذاشت و ماجرای طرح سربازی دختران که وی مطرح کرد و به جنجالی بزرگ در کشور بدل شد و عاقبت مراجع نظامی کشور آنرا تکذیب کردند، یکی از اقدامات قابل تامل وی در مجلس گذشته است. 
, سیاوشی خود در زمان نمایندگی کارنامه کاری قابل توجهی از خود به جای نگذاشت و ماجرای طرح سربازی دختران که وی مطرح کرد و به جنجالی بزرگ در کشور بدل شد و عاقبت مراجع نظامی کشور آنرا تکذیب کردند، یکی از اقدامات قابل تامل وی در مجلس گذشته است. , سیاوشی خود در زمان نمایندگی کارنامه کاری قابل توجهی از خود به جای نگذاشت و ماجرای طرح سربازی دختران که وی مطرح کرد و به جنجالی بزرگ در کشور بدل شد و عاقبت مراجع نظامی کشور آنرا تکذیب کردند، یکی از اقدامات قابل تامل وی در مجلس گذشته است. ,
 
,
, ,
 
,
وی در شرایطی از عدم تحقق وعده های نمایندگان مجلس در این مدت بسیار کوتاه گلایه می کند که نمایندگان فراکسیون امید چهار سال با شعار «امید، آرامش و رونق اقتصادی» در مجلس حضور داشتند و پس از گذشت چهار سال و بروز مشکلات عدیده اقتصادی پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه نبودند.
, وی در شرایطی از عدم تحقق وعده های نمایندگان مجلس در این مدت بسیار کوتاه گلایه می کند که نمایندگان فراکسیون امید چهار سال با شعار «امید، آرامش و رونق اقتصادی» در مجلس حضور داشتند و پس از گذشت چهار سال و بروز مشکلات عدیده اقتصادی پاسخگوی مطالبات مردم در این حوزه نبودند.,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه