اخبار داغ

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی

مافیای صنعت خسارت های جبران ناپذیری را به استان مرکزی وارد کرده اند/ مجلس یازدهم برای رفع مشکلات مردم گام های مؤثری بردارد

مافیای صنعت خسارت های جبران ناپذیری را به استان مرکزی وارد کرده اند/ مجلس یازدهم برای رفع مشکلات مردم گام های مؤثری بردارد
دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی گفت: از مجلس یازدهم انتظار داریم در بحث معیشت و گرانی با در نظر گرفتن مشکلات مردم گام های مؤثری بردارد و افق روشنی را پیش روی مردم قرار دهد چرا که تداوم مسیر مجلس دهم می تواند باعث دلسردی مردم از نمایندگان انقلابی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ رضا عزیز آبادی دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی شامگاه جمعه در دیدار دبیران احزاب و نیروهای انقلاب اسلامی با علیرضا نظری نماینده مردم خمین گفت: رأی مردم به نیروهای انقلابی برای تشکیل مجلس یازدهم برخاسته از امید جامعه به تفکر انقلابی برای ایجاد تحول و حل معضلات و مشکلات کشور است

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب؛,

عزیز آبادی اظهار کرد: از مجلس یازدهم انتظار داریم در بحث معیشت و گرانی با در نظر گرفتن مشکلات مردم گام های مؤثری بردارد و افق روشنی را پیش روی مردم قرار دهد چرا که تداوم مسیر مجلس دهم می تواند باعث دلسردی مردم از نمایندگان انقلابی شود.

,

وی ادامه داد: همفکری مجمع نمایندگان استان مرکزی و وحدت بین نمایندگان می تواند پایه گذار تحولات امید بخشی در استان مرکزی باشد.

,

دبیرکل مجمع اندیشه و وحدت اسلامی استان مرکزی بیان کرد: نمایندگان استان مرکزی باید از تک‌روی و انفرادی عمل کردن پرهیز کنند. نگاه شهرستانی و حوزه‌ای نداشته باشند و با نگاه ملی مسائل و موضوعات را بررسی کنند.

,

وی با اشاره به اینکه از عملکرد صحیح و مواضع انقلابی و اخلاق‌مداری نمایندگان انقلابی حمایت می کنیم ادامه داد: پیشرفت تمام شهرستان های استان به نفع مردم است ولی شاهد هستیم با نگاه منطقه ای و مخالفت های بی اساس فرصت های طلایی سرمایه گذاری در استان مرکزی از دست می رود.

,

عزیز آبادی با تاکید بر اینکه مافیای صنعت خسارت های جبران ناپذیری را به مردم استان مرکزی وارد کرده است گفت: دفاتر صنایع بزرگ استان که با ایجاد آلودگی سلامت مردم را بخاطر انداخته اند در تهران قرار دارد و این مشکل سبب شده است این شرکت ها از دسترس نظارت خارج شوند و مافیای صنعت هر جور که بخواهند برای این شرکت ها تصمیم گیری کنند.

,

وی خاطرنشان کرد: بازگشت عوارض این کارخانه ها به استان و گردش مالی حاصل از این اتفاق می تواند تحول اقتصادی، معیشتی و عمرانی را رقم بزند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه