اخبار داغ

در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه صورت گرفت

توزیع بیش از 8 هزار پرس غذا در شهرستان تفت

توزیع بیش از 8 هزار پرس غذا در شهرستان تفت
آقایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت از توزیع بیش از 8 هزار پرس غذا در شهرستان تفت در جریان مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید مصطفی آقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا عنوان کرد: با شیوع  بیماری کرونا مردم نجیب ایران بار دیگر پایبندی خود به اسلام و اخلاقیات را نشان داده و در کمک به همنوعان خودصحنه های دیدنی خلق کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سید مصطفی آقایی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تفت در مصاحبه با خبرنگار , یزد رسا , عنوان کرد: با شیوع  بیماری کرونا مردم نجیب ایران بار دیگر پایبندی خود به اسلام و اخلاقیات را نشان داده و در کمک به همنوعان خودصحنه های دیدنی خلق کردند.,

وی افزود: در شهرستان تفت نیز مردم متدین با تمام توان به یاری محرومان، نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شتافتند و با بیانات رهبر معظم انقلاب و  دستور برای مواسات وهمدلی مومنانه بر کمیت و کیفیت این کمک ها افزوده شد.

,

این مقام مسئول ابراز داشت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان تفت که از عید قربان  آغاز شد و تاعید سعیدغدیر خم ادامه یافت 420 بسته معیشتی آماده و میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

,

آقایی  تاکید کرد: اهدای 20 کارت هدیه و 25 کارت خرید از فروشگاه های سطح شهر تفت یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه است.

,

وی بیان داشت: به همت مردم خیر شهرستان تفت در روز عید سعید قربان 30 راس گوسفند ذبح و میان نیازمندان توزیع شد. همچنین در روز عید غدیر8200 پرس غذا طبخ و توزیع گردید.

,

آقایی از تهیه 3 سری جهیزیه ایرانی_اسلامی به  منظور ترویج ازدواج  آسان در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان ساخت: سپاه و خیرین شهرستان تفت تا پایان کرونا و رفع محرومیت در کنار مردم  خواهند بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه