اخبار داغ

وقتی که کرونا نمی‌تواند مانع از ابراز عشق به اهل بیت(ع) شود؛

اهداء بخشی از هزینه ازدواج یک زوج هرمزگانی به هیات عزاداران امام حسین(ع)

اهداء بخشی از هزینه ازدواج یک زوج هرمزگانی به هیات عزاداران امام حسین(ع)
نایب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بشاگرد گفت: مرتضی محمدی 27 ساله بخشی از هزینه ازدواج خود را به نیابت از شهدای مدافع حرم و شهید سپهبد قاسم سلیمانی جهت آماده‌سازی مکانی در شان عزاداران امام حسین(ع) و مراسمات ماه محرم و صفر تقدیم هیات امام حسین(ع) روستای پاهتک شهرستان بشاگرد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ محرم ماه خدا و در فرهنگ اسلامی یک تاریخ زنده و مجموعه‌ ای از حماسه های بی نظیر است که بهترین بندگان خدا در دست بدترین موجودات زمینی به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

همان گونه که سرآغاز زوال حاکمیت های فاسد است فصل شکفتن لاله های مقاومت خونین اسلام است فصل شروع حماسه های عاشورایی ، حماسه هایی که هر ماه را محرم، هر سرزمین را کربلا و هر روز را عاشورا می کند.

,

پس از شهادت امام حسین(ع) در محرم سال ۶۱ هجری قمری، این ماه برای شیعیان به ماه عزا تبدیل شده است و امامان معصوم(ع) و شیعیان آنها به برگزاری مراسم عزاداری در این ماه همت می‌ورزیده‌اند.

,

حالا اما در سال ۱۳۹۹ هجری شمسی ویروسی به نام کرونا مانع از آن شده است که مراسمات را طبق آئین همیشگی برگزار کنیم این ویروس تا کی ادامه خواهد داشت مشخص نیست؛ اما کمک های عاشقان اهل بیت و امام حسین (ع) همیشگی بوده و همچنان ادامه دارد همانند زوج جوان هرمزگانی که بخشی از هزینه ازدواج خود را تقدیم هیات امام حسین(ع) شهرستان بشاگرد کرده است.

,

زوج بشاگردی هزینه ازدواج خود را به هیات عزاداری محرم اهداء کردند

, زوج بشاگردی هزینه ازدواج خود را به هیات عزاداری محرم اهداء کردند, زوج بشاگردی هزینه ازدواج خود را به هیات عزاداری محرم اهداء کردند,

مظفر اورنگ نایب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بشاگرد در گفتگوی اختصاصی با هرمز گفت: زوج جوان روستای پاهتک بخش گوهران شهرستان بشاگرد به دلیل محدودیت های برگزاری مراسمات ازدواج و شیوع ویروس کرونا بخشی از هزینه ازدواج خود را به هیات عزاداری روستای خود اهدا کرده اند.

,

نایب رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بشاگرد افزود: این هدیه برای آماده‌سازی مکانی در شان عزاداران امام حسین(ع) و مراسمات ماه محرم و صفر هزینه می‌شود.

,

اورنگ تصریح کرد: مرتضی محمدی جوان متولد سال ۱۳۷۲ و همسرش ۱۳۷۶ است، آنها این هدیه را به نیابت از شهدای مدافع حرم و شهید سپهبد قاسم سلیمانی تقدیم کرده‌اند.

,

وی اضافه کرد: مردم مومن و عاشقان اهل بیت(ع) شهرستان بشاگرد با وجود تمام محرومیت هایی که دارند اما در ایام محرم و به حرمت امام حسین(ع) بخشی از اموال خود را صرف هیات‌های عزاداری در دهه‌های محرم و در صفر می‌کنند.

,

اورنگ اضافه کرد: شهرستان بشاگرد ۱۳۴ هیات عزاداری دارد که درخواست ما از خیرین استان هرمزگان جهت کمک رسانی به هیات های عزاداری به شهرستان بشاگرد در خصوص تهیه اقلام بهداشتی است، مردم نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسمات حضور پیدا کنند.

,

وی ادامه داد: به هیات‌ها توصیه می کنیم در اجرای مراسمات به تمام بندهای قوانین ستاد ملی کرونا و اداره تبلیغات که برای هیات ها ارسال کرده اند عمل کنند زیرا حفظ سلامتی عزاداران امام حسین(ع) از اهم واجبات است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه