اخبار داغ

برگزاری چهارمین کارگاه‌های فصلیِ «چهارفصل تئاتر ایران» به صورت مجازی

برگزاری چهارمین کارگاه‌های فصلیِ «چهارفصل تئاتر ایران» به صورت مجازی
ایوب آقاخانی اعلام کرد که به دلیل شرایط موجود کرونایی ، کارگاه های فصلی این دوره از پروژه به صورت مجازی برگزا رمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایوب آقاخانی، سرپرست و مؤسس پروژه‌ آموزش نمایش‌نامه‌نویسی به علاقه‌مندانِ خارج از پایتخت با نام «چهارفصل تئاتر ایران»، به‌عنوان مدیر دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، که برگزارکننده‌ دورِ نوینِ این پروژه‌ جامع ملی است اعلام کرد به دلیل شرایط موجود در سرتاسر کشور ـ و جهان ـ و توجه به توصیه‌های بهداشتیِ حاکم بر جامعه، با تأمل و صبوری بسیار، نهایتاً تصمیم بر آن شد تا کارگاه‌های فصلی این دوره از پروژه ـ که همواره در تعریف برگزاری هر فصل دومین مرحله‌ی آن فصل شناخته می‌شود ـ به صورت مجازی و اینترنتی برگزار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برگزیدگان این فصل از دور نوین پروژه با نام «شهدای مقاومت» که قبلاً اسامی آثار و استان‌های مربوطه و نویسنده‌هایشان از طریق خبرگزاری‌ها اعلام شده بود، آرا و نظرات مشورتی هیئت‌علمیِ این فصل را متشکل از آقایان دکتر رحمت امینی، دکتر مهرداد رایانی مخصوص و ایوب آقاخانی، از طریق فضای مجازی تعریف‌شده طی همین هفته ـ بیست‌وششم تا سی‌ویکم مردادماه 1399 ـ دریافت خواهند کرد.

,

امکان تعامل افراد و اساتید در مسیر نگارش توسط دبیرخانه‌ی برگزاری پروژه تعریف شده است. نمایشنامه‌نویسان شرکت‌کننده در این کارگاه‌ها، تا پایان شهریورماه فرصت خواهند داشت آثارِ بازنویسی‌شده‌ی نهایی خود را به دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از طریق نشانی الکترونیکی [email protected] برسانند. آثار نهایی توسط اعضای هیئت‌علمی بررسی و برگزیدگانشان جهت چاپ به انتشارات سوره‌ی مهر معرفی خواهند شد.

, [email protected],

فراخوان پنجمین فصل از دور نوین پروژه‌ جامع ملی آموزشیِ «چهارفصل تئاتر ایران» ابتدای شهریورماه منتشر خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه