اخبار داغ

امام جمعه درگز:

درگز در ردیف سه شهرستان برتر حوزه مدیریت فرهنگی در خراسان رضوی قرار گرفت

درگز در ردیف سه شهرستان برتر حوزه مدیریت فرهنگی در خراسان رضوی قرار گرفت
حجت الاسلام ایروانی گفت: جلسات شورای فرهنگ عمومی مکانی است برای مطرح کردن و پیگیری دغدغه های فرهنگی مردم شهرستان؛ خوشبختانه درگز در این حوزه جزو سه شهرستان برتر استان شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام ایروانی امام جمعه درگز صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان، وظیفه رسانه را اطلاع رسانی دقیق، صادقانه و به موقع دانست و اظهار کرد: البته لازم است در هر جا کم کاری صورت گرفت، انتقاد هم انجام شود و با ارائه راهکارهای درست و منطقی به حل مشکلات کمک کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی عنوان کرد: یکی از شئونات امام جمعه بحث خطبه های نمازجمعه است که همواره سعی داریم مشکلات و نیازهای اساسی شهرستان را مطالبه گری کرده و به ثمر برسانیم؛ نمونه آن هم تونل الله اکبر بود که با همکاری رسانه های درگز و پیگیری های مسئولین توانستیم، این پروژه تعطیل شده را مجدد راه بیندازیم.

,

امام جمعه درگز تشریح کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی که به مدیریت امام جمعه برگزار می شود مکانی است برای مطرح کردن نیازهای اساسی و دغدغه های فرهنگی مردم شهرستان؛ خوشبختانه شهرستان درگز در این حوزه جزو سه شهرستان برتر استان شده است.

,

حجت الاسلام ایروانی اشتغال را یکی از اصلی ترین نیازهای درگز دانست و ابراز کرد: اقدام بزرگی که انشالله قرار است در شهرستان درگز انجام شود راه اندازی گلخانه یا کشت و صنعت است که در صورت محقق شدن، آمار اشتغال شهرستان را تا حد زیادی ارتقا خواهد داد.

,

وی در پایان با اشاره به فعالیت های قرارگاه مواسات و همدلی درگز تاکید کرد: توزیع قریب به 10 هزار بسته مواد غذایی، توزیع بیش از 40 هزار پرس غذای گرم و افطاری و اهدای بیش از 100 میلیون تومان کارت هدیه به خانواده های آسیب دیده از کرونای شهرستان، بخشی از اقداماتی بود که به همت مردم نوع دوست، مساجد، ادارات و خیریه های شهرستان درگز انجام شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه