اخبار داغ

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان:

۵۰ هزار پرس غذای گرم دهه اول محرم بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود

۵۰ هزار پرس غذای گرم دهه اول محرم بین نیازمندان لرستان توزیع می‌شود
حجت الاسلام طباطبایی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: دهه اول محرم 50 هزار پرس غذای گرم تهیه و توسط هیئات مذهبی در بین نیازمندان توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا برنامه های امسال محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و غذاهای آماده شده به صورت توزیع در بین نیازمندان انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: بر همین اساس از نخستین روز ماه محرم روزانه بین چهار تا پنج هزار پرس غذای گرم توسط اوقاف تهیه و هر روز غذاهای طبخ شده در اختیار یک هیات قرار می گیرد تا در بین نیازمندان توزیع کنند.

,

مدیر کل اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: همه نکات و پروتکل های بهداشتی در هنگام طبخ غذا مد نظر قرار می گیرد و غذاها به صورت کاملا بهداشتی بسته بندی شده تا در بین نیازمندان توزیع شود.

,

حجت الاسلام طباطبایی گفت: همزمان با عید غدیر ۲۴ هزار پرس غذای گرم در شهرستان های الیگودرز، سلسله و نورآباد تهیه و توزیع و همچنین ۷۰ بسته معیشتی در درب گنبد کوهدشت توزیع شد.

,

وی بیان کرد: تهیه و توزیع غذای گرم طبق نیت های واقفین انجام می شود که بیشتر آنها به صورت غذا گرم و توزیع در بین نیازمندان است اما در صورت ایجاد شرایط لازم و کمک های خیرین بسته های معیشتی نیز تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود.

,

وی بیان کرد: در ایام محرم تلاش داریم تا تصاویر و برنامه هایی از طریق فضای مجازی پخش شود که امسال با شیوع کرونا برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه