اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خبر داد؛

اجرای طرح احسان حسینی در هرمزگان/ ۷۰هزار دانش‌آموز نیازمند هرمزگانی تحت پوشش هیچ نهادی نیستند

اجرای طرح احسان حسینی در هرمزگان/ ۷۰هزار دانش‌آموز نیازمند هرمزگانی تحت پوشش هیچ نهادی نیستند
الهیاری گفت: در ماه محرم و صفر امسال با هدف حمایت از اقشار محروم جامعه، طرح احسان حسینی با همکاری خیران و نیکوکاران از طریق اهدای نذری در استان هرمزگان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، علی الهیاری مدیرکل کمیته امداد هرمزگان پیش از ظهر امروز در نشست خبری پیراموان پویش ایران همدل و طرح اطعام حسینی اظهار کرد: پیرو بیانات گوهربار رهبر معظم انقلاب رزمایس کمک مومنانه در کشور آغاز شد و این طرح باعث سیل کمک های مومنانه مردم به سمت نیازمندان شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: کمیته امداد به عنوان نهادی که اشراف بر فقر استان دارد نیاز های مردم را شناسایی نمود و در این رزمایش نقش خود رابه خوبی ایفا کرد.

,

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: در مرحله اول رزمایش کمک مومنانه که در ماه مبارک رمضان صورت گرفت  ۴۵ هزار بسته معیشتی با ارزش ۱۲میلیارد تومان در مجموع ۲۵ میلیارد تومان خدمات و اطعام به نیازمندان کمک صورت گرفت.

,

الهیاری با بیان اینکه با شروع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه پویش ایران همدل توسط کمیته امداد اجرا می شود اضافه کرد: یکی از برنامه های مهم این پویش «اطعام حسینی» در دهه ماه محرم و صفر به گونه ای که نذورات مردم به سمت گره گشای از فقیران باشد صورت می گیرد.

,

وی گفت: این طرح به کمک آشپزخانه‌های هیئت های مذهبی و با توزیع غذای گرم به نیازمان صورت می گیرد.

,

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره یه تامین لوازم تحصیل دانش آموزان نیازمند در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید عنوان کرد: ۲۵ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در استان وجود دارد ونزدیک به ۷۰هزار دانش آموز فقیر وجود داردکه تحت پوشش هیچ نهادی نیستند.

,

الهیاری تصریح کرد: حدود ۱۰۰هزار دانش آموز نیازمند در استان وجود داردکه درآستانه سال تحصیلی جدید نیاز به کمک دارند که با تشکیل پویش ایران همدل قصد رفع مشکلات این افراد را داریم.

,

وی تهیه گوشی هوشمند برای دانش آموزان که از آموزش آنلاین دور مانده اند را یکی دیگراز برنامه های کمیته امداد استان عنوان کرد.

,

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با اشاره به اینکه یکی دیگر از برنامه‌های پویش ایران همدل،تامین لوازم منزل خانواده های نیازمندان هرمزگان است خاطرنشان کرد: در هوای گرم استان نداشتن کولر و یخچال بسیار عذاب آور است و هزینه تامین این وسایل با توجه به تورم برای خانواده بسیار زیاد، و نیاز است خیران ودستگاه مختلف به یاری مردم نیازمند بشتابند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه