اخبار داغ

فرماندار زنجان:

بازگشایی مساجد در زنجان/ مراسم عزاداری در داخل حسینیه‌ها و مساجد برگزار نمی‌شود

بازگشایی مساجد در زنجان/ مراسم عزاداری در داخل حسینیه‌ها و مساجد برگزار نمی‌شود
عسگری فرماندار زنجان با اشاره به اینکه فردا تصمیم نهایی ستاد کرونا در مورد برگزاری مراسمات ماه محرم اعلام خواهد شد گفت: مراسمات عزاداری در داخل حسینیه‌ها و مساجد برگزار نمی‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا عسگری در گفت وگو با موج رسا; در مورد بازگشایی مساجد اظهار کرد: مساجد در زمان نماز به صورت نیم ساعته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به تصمیم ستاد کرونا در خصوص برگزاری برنامه‌های ماه محرم تصریح کرد: امروز در جلسه‌ای مباحث برنامه‌های ماه محرم مطرح شد ولی تصمیم نهایی هنوز اعلام نشده و بعد از بررسی کامل نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

,

فرماندار زنجان عنوان کرد: آن چیزی که از نتایج کلی مسلم است و در گذشته نیز اعلام شد برگزاری دسته‌های عزاداری را در ماه محرم نخواهیم داشت.

,

وی ابراز کرد: مراسمات در خارج از حسینیه‌ها و مساجد‌ها در فضای باز برگزار خواهد شد و ضوابط بهداشتی توسط ستاد کرونای استان زنجان اعلام خواهد شد.

,

عسگری تاکید کرد: با مداحین و مسئولین هیئت‌ها صحبت‌هایی که داشتیم همه آنها موافق برگزاری مراسمات برمبنای تصمیم ستاد کرونا بودند که فردا نتیجه نهایی ستاد کرونا استان در خصوص برنامه‌های ماه محرم اعلام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه