اخبار داغ

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه مطرح کرد؛

رشد 150 درصدی قرارداد سرمایه‌گذاری در شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه

رشد 150 درصدی قرارداد سرمایه‌گذاری در شرکت شهرک های صنعتی کرمانشاه
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه از رشد 150 درصدی قرارداد سرمایه‌گذاری در شرکت شهرک های صنعتی استان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن کردستانی در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۲۱ شهرک و ناحیه صنعتی تحت پوشش دولت وجود دارد که در این شهرک ها به منظور جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال پایدار مشوق‌های در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در تمامی شهرک های صنعتی زمین در قالب ۲۰ درصد نقد و مابقی به صورت اقساط ۳۶ ماهه در اختیار قرار می گیرد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه تصریح کرد: درصد نقدی این زمین ها در مناطق کمتر توسعه یافته استان ۱۵ درصد و اقساط تا 42 ماه تقسیط خواهد شد.

وی با بیان اینکه در شهرک‌های صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته ۱۳ سال معافیت مالیاتی و برای مناطق توسعه یافته هفت سال معافیت مالیاتی وجود دارد، عنوان کرد: مجوز ساخت در تمام شهرکهای صنعتی بدون اخذ هزینه و کاملا مجانی صادر می‌شود و هزینه‌های آب، برق و گاز با حداقل هزینه در شهرک‌ها لحاظ می‌شود.

کردستانی گفت: پس از انعقاد قرارداد خدمات مورد نیاز نظیر آب، برق و تلفن در اختیار قرار می گیرد همچنین در تمامی شهرک‌های صنعتی فیبرنوری مخابراتی برقرار است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کرمانشاه بیان کرد: به دنبال اعمال این مشوق‌ها در ۴ ماه نخست امسال ۱۴۴ قرارداد سرمایه‌گذاری به صورت جذب سرمایه‌گذار در قالب 52 هکتار زمین منعقد شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۱۵۰ درصدی حکایت دارد.

کردستانی تصریح کرد: این رشد به دلیل بهبود فضای کسب و کار استان با تلاش مجموعه استان و نیز در نظر گرفتن مشوق‌هایی برای سرمایه گذاران بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه