اخبار داغ

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس:

«فقر و فلاکت» سهم لرستان/وزارت نیرو حقابه استان را تخصیص دهد

«فقر و فلاکت» سهم لرستان/وزارت نیرو حقابه استان را تخصیص دهد
نماینده مردم کوهدشت در مجلس با اشاره به فقر و فلاکت در لرستان گفت: درصورتی‌که بتوانیم از وزارت نیرو تخصیص‌های به‌اندازه برای مصارف آب شرب، صنعت و کشاورزی را بگیریم، حتی از دولت نان هم نمی‌خواهیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سفیر افلاک، حجت‌الاسلام محمد‌رضا مبلغی ظهر امروز در گردهمایی تعامل و هماهنگی مؤسسات خیریه کوهدشت اظهار داشت: کوهدشت و رومشکان سرشار از منابع خدادادی و استعداد‌های فراوانی است، اگر ما خودمان حرکت کنیم بهترین وضعیت را برای این دو شهرستان رقم خواهیم زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک،,

وی افزود: درصورتی‌که بتوانیم از وزارت نیرو تخصیص‌های به‌اندازه برای مصارف آب شرب، صنعت و کشاورزی را بگیریم، حتی از دولت نان هم نمی‌خواهیم، چراکه اگر آب خودمان را داشته باشیم، مردم به کشاورزی، باغداری و… می‌پردازند و زمینه اشتغال زیادی هم فراهم خواهد شد.

,

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: کوهدشت و رومشکان بااین‌همه پتانسیل و استعداد، ظرفیت آن را دارد که در کوتاه‌ترین زمان جهش‌یافته و پیشرفت کند، ولی آنچه که الآن با آن مواجه هستیم، فقر و فلاکت است.

,

وی ضمن تقدیر از فعالیت مؤسسات خیریه در یاری‌رساندن به فقرا، تصریح کرد: مؤسسات خیریه، آموزش و مهارت را در زمینه رسیدن به اشتغال هدفمند را در نظر داشته باشند.

,

مبلغی گفت: نهادهایی همچون بنیاد علوی، بنیاد برکت و … هستند که با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در زمینه اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه، اعلام آمادگی نموده‌اند که در بحث ارسال بسته‌های معیشتی و جهیزیه همکاری داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه