اخبار داغ

در ادامه لیگ برتر؛

ایستگاه بیست و نهم: نساجی_ ذوب آهن

ایستگاه بیست و نهم: نساجی_ ذوب آهن
ذوب آهن امروز در ادامه لیگ برتر و در هفته بیست و نهم در مقابل نساجی قرار خواهد گرفت؛ این بازی در ورزشگاه شهید وطنی برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ در ادامه لیگ برتر و در هفته بیست و نهم ذوب آهن امروز در مقابل نساجی قرار خواهد گرفت؛ این بازی در ورزشگاه شهید وطنی برگزار خواهد شد؛ ذوب آهن با 29 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و نساجی با 36 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

بعد از اینکه سبزپوشان اصفهانی توانستند در مقابل پرسپولیس به برتری برسند، خطر سقوط را از سر خود تا درصد بالایی پراندند و با خیال آسوده تر در این بازی به میدان می روند؛ در مقابل نساجی که در این هفته ها در اوج قرار گرفته و در هفته قبل سپاهان نیز را در خانه شکست داد، با انگیزه و برای برد در این بازی خانگی به میدان می رود.

,

سبزپوشان اصفهانی در این فصل شرایط خوبی را سپری نکردند و در حال حاضر تکلیف مدیر عاملی این باشگاه نیز مشخص نیست، از طرفی عملکرد لوکا بوناچیچ هم در این تیم چنگی به دل نزده است و باید دید این باشگاه در فصل بعد نیز با این مربی 75 ساله اداه خواهد داد و یا تصمیم دیگری در انتظار نیمکت این تیم است.

,

تیم فوتبال ذوب آهن که بیشترین ضربات را از خط دفاع خود خورده است؛ همچنان در دفاع منطقه ای و دفاع های که نیاز به تشکیل لایه های دفاعی است مشکلات اساسی داشته و حتی در یارگیری نفر به نفر هم گاهاً دچار اشتباهات فاحش می شود.

,

نساجی‌ در فصل جاری نتایج خوبی به دست آورده‌ و با 8 برد، 12 تساوی و 8 باخت، 36 امتیازی بوده و در رده هشتم جدول جای دارد؛ شاگردان محمود فکری در خط حمله نیز زهردار هستند که نشان از روز سخت دفاع ذوب آهن خواهد داشت؛ نتیجه این بازی برای تیم های انتهای جدول پر اهمیت خواهد بود و باخت ذوب آهن جایگاه این تیم را برای چندین تیم انتهای جدولی در دسترس قرار خواهد داد.

,

ذوب‌آهن در این دیدار با ترکیب کامل حاضر است و بازیکن محرومی ندارد اما در تیم نساجی محمدعرفان معصومی محروم بوده و در این دیدار غایب است و مجتبی ممشلی نیز مصدوم است و قادر به بازی نیست.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه