اخبار داغ

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسدآباد خبر داد؛

انعقاد ۴ قرارداد برای حل مشکلات گردنه اسدآباد/احداث تونل وظیفه شرکت زیرساخت توسعه است

انعقاد ۴ قرارداد برای حل مشکلات گردنه اسدآباد/احداث تونل وظیفه شرکت زیرساخت توسعه است
ساسان رستمی با اشاره به اینکه در خصوص ایجاد تونل در گردنه اسدآباد ابلاغی به ما نشده، گفت: طرح مطالعاتی تونل در این گردنه از وظایف شرکت زیرساخت توسعه راه‌ها است که ما دو اداره جدا از هم، اما زیر نظر یک وزارت خانه هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ساسان رستمی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به عملیات ایجاد خاک‌ریزهای بازدارنده در گردنه اسدآباد، اظهار کرد: با توجه به تصادفات رخ‌به‌رخ در این گردنه نیاز به لاین های رفت‌وبرگشت داشتیم که در این زمینه قراردادهایی منعقد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: برای جلوگیری از واژگونی و خروج خودروها به سمت دره‌ها به‌صورت امانی در حال ایجاد خاک‌ریز هستیم.

,

رستمی با بیان اینکه گاردریل‌ها در مسیر جاده گردنه بازدارنده نیستند، گفت: عملیات ایجاد بازدارنده خاک‌ریز در نقاط حادثه‌خیز گردنه در حال انجام است.

,

وی از ایجاد پارکینگ‌هایی در گردنه، از سمت همدان به اسدآباد خبر داد و گفت: این مناطق ما را در فصل زمستان دچار مشکل می‌کرد که با ایجاد این پارکینگ‌ها در زمان بروز حادثه می‌توان از آن‌ها بهره گرفت.

,

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اسدآباد با اشاره به اینکه در خصوص ایجاد تونل در گردنه اسدآباد ابلاغی به ما نشده، گفت: طرح مطالعاتی تونل در این گردنه از وظایف شرکت زیرساخت توسعه راه‌ها است که باید یادآوری کرد که ما دو اداره جدا از هم، اما زیر نظر یک وزارت خانه هستیم.

,

وی با اشاره به منعقد شدن ۴ قرارداد در راستای بهسازی، تعریض، ایمنی، روشنایی و روکش آسفالت گردنه، افزود: اقدامات اولیه این قرار دادها انجام‌شده که البته بهسازی و تعریض گردنه در حال انجام بوده ولی مابقی پروژه‌ها هنوز اجرایی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه