اخبار داغ

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی:

قرارداد 25 ساله ایران و چین می‌تواند گشایشی برای اقتصاد کشور باشد/ جایگاه آمریکا در دنیا بسیار سست شده است

قرارداد 25 ساله ایران و چین می‌تواند گشایشی برای اقتصاد کشور باشد/ جایگاه آمریکا در دنیا بسیار سست شده است
جوکار با اشاره به اینکه جایگاه آمریکا در دنیا بسیار سست شده است، گفت: قرارداد 25 ساله ایران و چین می‌تواند گشایشی برای اقتصاد کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، محمد صالح جوکار پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولین شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان یزد که به مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس این شورا برگزار شد، گفت: شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور در طول سال برنامه‌های بسیار خوبی را اجرا و در برگزاری ایام‌الله و مراسمات مختلف ملی و مذهبی اقدامات اثرگذاری را انجام داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نقش شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سطح کشور آن‌قدر اثرگذار است که با برگزاری بسیاری از مراسمات توانسته دسیسه‌ها و فتنه‌هایی که دشمن مدت‌های زیادی را برای آن برنامه‌ریزی کرده را خنثی کند.

,

 

,

اثرات مثبت حضور مردم در صحنه‌های مختلف

, اثرات مثبت حضور مردم در صحنه‌های مختلف, اثرات مثبت حضور مردم در صحنه‌های مختلف,

وی با تأکید بر اینکه مردم همیشه در صحنه بوده و نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی داشته‌اند افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز، هر جا که از حضور مردم بهره بردیم و مشارکت این قشر را داشتیم به پیروزی رسیدیم و نتایج مناسبی را در برخورد در موارد مختلف به دست آوردیم و در مقابل، هر جا از حضور آن‌ها بی‌بهره بودیم نتیجه بالعکس داده است.

,

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر امروز مردم از مسئولان ناراضی هستند دلایلی مختلفی دارد اظهار داشت: رانت، فساد، اختلاس، تبعیض و شرایط نامناسب اقتصادی سبب شده که امروز مردم از مسئولان ناراضی باشند.

,

جوکار گفت: امروز وقتی یک خانواده می‌بیند که دو فرزندش بیکار هستند و شغلی برای درآمدزایی ندارند و در طرف مقابل، فرزند یک مسئول در مشغول به کار است و درآمدهای کلان دارد از مسئولان ناراضی و ناراحت می‌شود.

,

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اینکه امروز مردم با مشکلات عدیده روبه‌رو هستند بخشی به تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی بازمی‌گردد و بخشی از آن به علت بی‌کفایتی برخی از مسئولان است که چنین شرایطی را برای کشور به وجود آورده است.

,

وی با تأکید بر اینکه امروزه با شرایطی که پیش‌آمده، هیمنه آمریکای جنایتکار در دنیا شکسته است افزود: جایگاه آمریکا در دنیا بسیار سست شده است که این مطلب را رهبر معظم انقلاب را در بیانیه گام دوم انقلاب نیز مطرح کرده بودند.

,

 

,

قرارداد 25 ساله ایران و چین می‌تواند گشایشی برای اقتصاد کشور باشد

, قرارداد 25 ساله ایران و چین می‌تواند گشایشی برای اقتصاد کشور باشد, قرارداد 25 ساله ایران و چین می‌تواند گشایشی برای اقتصاد کشور باشد,

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در ادامه به قرارداد 25 ساله ایران و چین اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به اینکه ایران اسلامی زیر بار هجمه تحریم‌های ظالمانه قرار دارد و چین هم به‌عنوان دومین قدرت جهان در بخش‌های مختلف در حال عرض‌اندام است، این فرصت برای جمهوری اسلامی بهترین زمان است که بتواند با قرارداد 25 ساله با چین بسیاری از مسائل و چالش‌های خود را حل کند.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه