اخبار داغ

آزمایش موفق برگزاری کشتی در ایروان/ هیچ تستی مثبت نشد

آزمایش موفق برگزاری کشتی در ایروان/ هیچ تستی مثبت نشد
مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمان کشوری جوانان ارمنستان هفته گذشته بدون نمونه مثبت کرونا در ایروان به انجام رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از اعلام اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر احتمال برگزاری مسابقات جهانی در سه رده سنی جوانان، زیر 23 سال و بزرگسالان در آذر ماه سال جاری، ارمنستانی‌ها در هفته گذشته طی 6 روز مسابقات قهرمان کشوری آزاد و فرنگی جوانان خود را در سالن گازپروم برگزار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این اولین مسابقه رسمی کشتی در سطح جهان بود که از آغاز کرونا به انجام رسیده است. یک روز پیش از آغاز رقابت‌ها، کلیه کشتی‌گیران، مربیان، داوران و عوامل اجرایی تست کرونا دادند که هیچ یک از نمونه‌ها مثبت نبود. پیش از آن مقرر شده بود که اگر نمونه مثبتی در بین شرکت کنندگان باشد، از حضور او در مسابقات جلوگیری شود.

,

مسابقات بدون حضور تماشاگر در یکی از سالن‌های کوچک مجموعه گازپروم به انجام رسید و در طول مسابقات از ورود نفرات اضافه به سالن جلوگیری شد. از پروتکل‌های تعیین شده برای برگزاری این مسابقات، قضاوت داور وسط با شیلد و دستکش، بدون ماسک بود. همچنین داوران کنار و رئیس تشک ملزم به استفاده از شیلد، دستکش و ماسک بودند. مربیان نیز باید از ماسک استفاده می‌کردند.

,

هر دو ساعت یک بار، سالن ضدعفونی می‌شد و اودیک وارطانیان و آرمن بابالریان سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی جوانان ارمنستان ناظر بر رقابت‌ها بودند. به گفته علی دولتخواه مدیر روابط بین الملل فدراسیون کشتی ارمنستان، مسابقات به لحاظ کیفی و کمی افت فاحشی در مقایسه با رقابت‌های سال گذشته داشت.

,

با توجه به تعطیلی باشگاه‌ها و عدم برگزاری تمرین منظم کشتی گیران، نفرات شرکت کننده در این رقابت‌ها فنون کمتری را به اجرا گذاشتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه