اخبار داغ

مدیر کل استاندارد لرستان:

۵ خط تولیدی فاقد استاندارد در بروجرد پلمب شد

۵ خط تولیدی فاقد استاندارد در بروجرد پلمب شد
قنبریان، مدیر کل استاندارد لرستان: 5 خط تولیدی فاقد استاندارد در بروجرد که بدون مجوز اقدام به تولید کرده بودند، پلمب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرضیه قنبریان در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: واحدهای تولیدی موظف هستند با رعایت استانداردها و مجوز اقدام به تولید کنند و اقلام و کالاهایی که مشمول استاندارد اجباری بوده با دارا بودن مجوز برای تولید در این بخش ها الزامی است و در صورتی که بدون مجوز تولیدی داشته باشند، پلمب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در همین راستا بازرسی های مستمری از واحدها صورت می گیرد، در بازرسی های اخیر پنج واحد تولیدی در شهرستان بروجرد که بدون داشتن مجوز استاندارد اقدام به تولید کرده بودند پلمب شد.

,

مدیرکل استاندارد لرستان تصریح کرد: این واحدها شامل یک واحد تولیدی ظروف تفلون، سه واحد تولید کننده آجر و یک واحد تولید کننده لوله پلی پروپیلن بود که پلمب شدند.

,

قنبریان گفت: با توجه به این که داشتن استاندارد برای این واحدها الزامی است، تا زمانی که مجوز استاندارد دریافت نکنند، نمی توانند اقدام به تولید نمایند.

,

وی با اشاره به تشدید نظارت ها در تولید مواد شوینده افزود: با شیوع کرونا و افزایش مصرف مواد شوینده و ضدعفونی کننده، بازرسی ها از واحدهای تولیدی افزایش یافته که همه شوینده ها به غیر از مایع دستشویی که استاندارد تشویقی است، مشمول استاندارد اجباری بوده و تاکنون موردی در استان رخ نداده است.

,

مدیر کل استاندارد لرستان بیان کرد: مواد شوینده ای که در استان تولید می شود دارای کیفیت مناسبی است و در کیفیت آنها تاکنون مشکلی وجود ندارد.

,

وی اظهار داشت: دو واحد تولید الکل در استان وجود دارد که نظارت ها و نمونه برداری ها به صورت مستمر انجام می شود و در این موارد هم مشکلی تاکنون وجود نداشته است. شهروندان در هنگام خرید اقلام و کالاهای مورد نیاز حتما به علامت استاندارد توجه کنند و شوینده ها و مواد ضدعفونی کننده را از مراکز و فروشگاه های معتبر خریداری نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه