اخبار داغ

رئیس هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان مطرح کرد؛

رهایی هوگوپوشان جنوب شرق کشور از بلاتکلیفی 2 ساله/آینده روشن پیش روی هیئت تکواندوی سیستان و بلوچستان

رهایی هوگوپوشان جنوب شرق کشور از بلاتکلیفی 2 ساله/آینده روشن پیش روی هیئت تکواندوی سیستان و بلوچستان
محمدرضا طاهری نسب گفت: هیئت تکواندوی سیستان و بلوچستان پس از 2 سال وقفه از بلاتکلیفی خارج و برنامه ها برای ساماندهی آن آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، محمدرضا طاهری نسب، رئیس هیئت تکواندو سیستان و بلوچستان که به منظور خداقوت گویی به خبرنگاران در دفتر این پایگاه خبری حضور یافت، بیان کرد: تکواندو از رشته های المپیکی و مهم محسوب می شود، به گونه ای که بسیاری از کشورهای دنیا برای فعالیت و کسب مدال المپیکی در این رشته در حال سرمایه گذاری هستند، ایران نیز در طول 19 سال گذشته در این ورزش روی سکوی قهرمانی جهان بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
 
این داور و مربی بین المللی تکواند، افزود: طبیعی است که تکواندوی ایران  جایگاه رفیع و قابل احترامی داشته باشد، چراکه از بهترین داوران دنیا نیز برخوردار و صادر کننده مربی است که غنی بودن کشورمان در ورزش تکواندو را نشان می دهد.

وی اضافه کرد: بعد از 2 سال بلاتکلیفی و وقفه ای که در انتخاب سکان دار هیئت تکواندوی سیستان و بلوچستان صورت گرفته بود، بالاخره طی روزهای اخیر مجمع انتخاباتی این هیئت برگزار و از بلاتکلیفی خارج شد.

طاهری نسب با اشاره به مشکلات این هیئت اذعان کرد: بعد مسافت و هزینه های بالا برای سفر به دیگر استان ها و شرکت در مسابقات کشوری سد راه حضور پر رنگ تر هوگوپوشان این استان در میادین کشوری است که وقفه 2 ساله در مدیریت آن نیز مزید بر علت شد.

وی گفت: برنامه داریم در دوره جدید نسبت به ارتقای سطح فنی و دانش مربیان و تلاش کنیم تا بتوانند اطلاعات و دانسته های خود را به هنرآموزان انتقال دهند که متاسفانه این مهم طی چند سال گذشته رقم نخورده است.

این چهره برجسته ورزشی کشور با بیان این که اقدام ها برای رقم خوردن آینده ای روشن در هیئت تکواندو در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تا سه سال قبل حتی یک مربی و داور خانم در رشته تکواند نداشتیم اما در شرایط فعلی از هفت مربی و 6 داور بانو در سیستان و بلوچستان برخوردار هستیم که بر اساس برنامه ریزی ها تا یکسال آینده باید این آمار 2 برابر شود.
 
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

وی با آرزوی توفیق برای خبرنگاران عصرهامون ادامه داد: خبرنگاری یکی از حرفه های خطیر، مهم، حساس و حائز اهمیت است که وجود آن در هر جامعه جزو الزام ها محسوب می شود، چراکه رسانه ها در راستای توسعه و اعلام واقعیت ها بسیار می توانند کمک کننده و ایفاگر نقشی مهم باشند.

انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه