اخبار داغ

رئیس شورای شهر زنجان:

تشکیل کمیته‌ فنی راستی آزمایی درخواست پیمانکار پل گلشهر در زنجان/ طرح میدان 15 خرداد آماده شد

تشکیل کمیته‌ فنی راستی آزمایی درخواست پیمانکار پل گلشهر در زنجان/ طرح میدان 15 خرداد آماده شد
راشاد رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اجرای طرح پروژه 15 خرداد زنجان گفت: طرح پروژه میدان 15 خرداد آماده شد و روند قرار اجرای پروژه در دست بررسی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد بدهی شهرداری زنجان به پروژه پل امام حسن مجتبی(ع) (گلشهر) زنجان اظهار کرد: در این پروژه افزایش قیمت‌ اتفاق افتاد که پیمانکار این پروژه درخواست پرداخت این افزایش قیمت‌ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه در این شرایط کمیته‌ فنی در خصوص راستی آزمایی درخواست پیمانکار تشکیل می‌شود تا درخواست پیمانکار را مورد بررسی قرار ‌دهند عنوان کرد: اگر افزایش قیمت‌ها بیش از 20 درصد بود حتما باید مجوز استانی احذ شود و دولت نیز مجوزی را صادر کردند که براساس آن مشکلات پروژه‌هایی که بیش از 20 درصد افزایش قیمت دارند برطرف شود.

,

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه تا به امروز مشکل بدهی شهرداری به پیمانکار پروژه گلشهر برطرف نشده است عنوان کرد: مابه‌التفاوت قراردادی که شهرداری در این پروژه بسته بود به میزان 24 میلیارد تومان بوده که هنوز پرداخت نشده است.

,

وی با تاکید براینکه مشکل افزایش قیمت این پروژه به یک قرارداد جدید تبدیل شده است بیان کرد: در این پروژه به دلیل افزایش قیمت‌ها پیمانکار متضرر شده که به دنبال اخذ مابه‌التفاوت افزایش قیمت‌ها است.

,

راشاد در ادامه با اشاره به پروژه میدان 15 خرداد گفت: طراحی این میدان انجام شده و برای انتخاب طرح و طراح فراخوان داده شد و المانی که برای این میدان باید انتخاب می‌شد باید نشان‌گر حادثه 15 خرداد باشد.

,

وی با اشاره به اینکه طراحی المان‌ 15 خرداد با عنوان وقایع 14 و 15 خرداد تاریخ انقلاب اسلامی است افزود: طراحی این میدان به پایان رسیده و نقشه پروژه مشخص شده است.

,

رئیس شورای شهر زنجان تاکید کرد: شهرداری از طراح درخواست کرده این پروژه به صورت پیمانی و امانی ساخته شود که در این حالت مصالح پروژه توسط شهرداری تامین شده و در اختیار پیمانکار قرار داده می‌شود.

,

وی خاطر نشان کرد: در این پروژه کل میدان که بالای 2 هزار مترمربع است مانند چهارراه انقلاب به صورت المان خواهد بود.

,

راشاد خاطر نشان کرد: طرح خوبی برای این پروژه در نظر گرفته شده که بعد از تکمیل احتمال قرار گرفتن این پروژه جزو المان‌های شهری کل کشور باشد، بیشتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه