اخبار داغ

سرپرست شهرداری تربت حیدریه:

۲۱ هزار متر مربع از معابر شهر تربت حیدریه آسفالت شد

۲۱ هزار متر مربع از معابر شهر تربت حیدریه آسفالت شد
محمد مهدی علیان گفت: ۲۱هزار و ۴۳۹ متر مربع از معابر شهر تربت حیدریه طی یک ماه گذشته به صورت مشارکتی با مردم آسفالت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد مهدی علیان، سرپرست شهرداری تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که طی سالهای گذشته در شهر تربت حیدریه مشهود و ملموس بوده، کوچه ها، معابر خاکی و آسفالت فرسوده معابر اصلی بوده و مدیریت شهری به فرسوده بودن آسفالت معابر اذعان دارد و آن را مطالبه به حق شهروندان می داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریخ کرد: شهرداری همواره سعی بر آن داشته تا بتواند به هر شکل ممکن نسبت به رفع مشکل آسفالت اقداماتی انجام دهد، لذا، پیگیری دریافت قیر رایگان از محل ستاد بازآفرینی شهری، درخواست اختصاص قیر از محل اعتبارات سازمان همیاری شهرداریهای کشور، خرید قیر از محل اعتبارات داخلی و اجرای مشارکتی آسفالت معابر از جمله اقداماتی بوده که شهرداری در جهت رفع مشکل آسفالت انجام داده است.

,

علیان به افزایش بی رویه قیمت قیر اشاره کرد و گفت: در شرایط اقتصادی سالهای اخیر کشور که موجب کاهش شدید درآمد های شهرداری ها شده و از طرفی افزایش نرخ کالا و تجهیزات را به همراه داشته، جبران عقب ماندگی در حوزه آسفالت معابر شهر تربت حیدریه را بسیار سخت کرده است.

,

سرپرست شهرداری تربت حیدریه خاطر نشان کرد: اجرای مشارکتی آسفالت کوچه ها بهترین روشی بوده که توانسته شرایط مطلوبی را برای ساکنین محلات فراهم آورد که بر اساس آن طی یک ماه گذشته ۲۳ معبر را با مشارکت ساکنین آسفالت کردیم و طی همین مدت ۱۲ معبر جوی و جدول گذاری شده است.

,

علیان بیان داشت: ۲۱هزار و ۴۳۹ متر مربع از معابر طی یک ماه گذشته به صورت مشارکتی آسفالت شده است و ۱۱۸۷ متر طول نیز جوی و جدول گذاری داشته ایم.

,

سرپرست شهرداری تربت حیدریه اظهار کرد: شهرداری آمادگی جلب مشارکت های شهروندان را دارد و خود را ملزم به اجرای تعهدات می داند و این را در عمل ثابت کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه