اخبار داغ

رئیس مرکز فنی و حرفه ای کاشمر:

100 درصد تعهدات مرکز فنی و حرفه ای در مهارت آموزی تحقق یافت

100 درصد تعهدات مرکز فنی و حرفه ای در مهارت آموزی تحقق یافت
خبازی با بیان اینکه تعهد اشتغال سال گذشته مرکز فنی و حرفه ای کاشمر در حوزه مهارت آموزی در محیط کار واقعی به طور کامل تحقق یافت، گفت: این تعهد اشتغال در قالب 21 کارگاه آموزشی اجرا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خبازی، رئیس مرکز فنی و حرفه ای کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: تعهد اشتغال شهرستان کاشمر در حوزه مهارت آموزی محیط کار واقعی 110 نفر در سال گذشته بود که 100 درصد تعهدات آموزشی در حوزه تاسیسات، پوشاک، صنایع دستی هنری، صنایع چوب و... اجرا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه این تعهد اشتغال در قالب 21 کارگاه آموزشی اجرا شد، خاطرنشان کرد: 44 نفر از افراد مهارت آموز در حوزه معین اقتصادی شهرستان به کار گیری شد که جای تقدیر و تشکر دارد.

,

رئیس مرکز فنی و حرفه ای کاشمر با تاکید بر اینکه واحدهای تولیدی با ظرفیت بالا مجوز ثبت مهارت آموز بیشتر از 4 نفر ندارند و این محدودیت برای کارگاه های کوچک بین 3 تا 4 نفر است، تصریح کرد: واحدهای تولیدی بزرگ شهرستان با توجه به ظرفیتی که دارند در سامانه مدنظر مشخص نشده که بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

,

وی با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت بیمه بیکاری در واحد های پذیرنده از پیشنهادهایی است که سازمان متولی داده شده است، اذعان کرد: افراد بعد از اینکه توانمند می شوند الزامی بر ماندن در آن واحد تولیدی ندارند و بعد از اتمام دوره 4 ماهه مهارت آموزی در آن فضای کاری باقی نمی مانند.

,

خبازی با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات برای واحدهای پذیرنده مهارت آموز در نظر گرفته شود تا مشوقی برای پذیرش مهارت آموز شود، عنوان کرد: تعهد شهرستان کاشمر در حوزه مهارت آموز در سال جاری 110 نفر است و با رایزنی هایی که صورت گرفت این تعهد بین 10 دستگاه اجرایی توزیع شده است.

,

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره کارآفرینی و اشتغال شهرستان یکی از ظرفیت هایی است که می توان از آن در بحث مشاوره هدفمند در پرداخت اعتبارات استفاده کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه