اخبار داغ

رئیس اداره صمت تویسرکان خبر داد؛

توزیع بیش از 552 تن کالای اساسی بین تویسرکانی ها از ابتدای سال تاکنون

توزیع بیش از 552 تن کالای اساسی بین تویسرکانی ها از ابتدای سال تاکنون
روانبخش نورعلیئی، با بیان اینکه جنگ اقتصادی، از جنگ سخت دشوارتر است، گفت: این شهرستان برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده مشکلی ندارد و همچنین به منظور تنظیم بازار نیز از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۵۲ تن کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت و مرغ با قیمت مناسب بین مردم توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روان بخش نورعلیئی، رئیس اداره صمت تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ درخصوص عملکرد صنعت و معدن در روزهای کرونایی در ماه های گذشته، گفت: با توجه به اینکه در شهرستان تویسرکان در روزهای قبل از شیوع کرونا چه به صورت صنفی و چه به صورت صنعتی تولید کننده ماسک نداشتیم، در زمان شیوع کرونا تعدادی از صنف خیاطی به میدان آمدند و با تغییر کاربری برای رفاه حال مردم دست به تولید ماسک زدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار کرد: برنامه تولید ماسک در هر شهرستان از سوی مسئولان رده بالاتر توصیه و پیشنهاد شد تا بدین ترتیب هر شهرستانی نیاز خود به ماسک را تأمین کند، این مسئله با استقبال صنف خیاطان روبرو شد و بدین ترتیب در تویسرکان هفت واحد صنفی استقبال کردند و برای تولید ماسک دست به کار شدند.

,

 رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تویسرکان افزود: در این بین دو واحد صنفی مجوز فعالیت در حوزه تولید ماسک را از سازمان غذا و دارو اخذ کردند و بقیه واحدها هم گرچه مجوز را نگرفتند اما محصولات تولیدی آنان مورد تأیید سازمان غذا و دارو قرار گرفت.

,

تویسرکان در تولید ماسک به نقطه اشباع رسیده

, تویسرکان در تولید ماسک به نقطه اشباع رسیده, تویسرکان در تولید ماسک به نقطه اشباع رسیده,

نورعلیئی با بیان اینکه برخی از تولیدکنندگان در روستا هم فعال بودند، تصریح کرد: خوشبختانه در زمینه تولید ماسک مشکلی نداشتیم و نداریم حتی در این خصوص به نقطه اشباع رسیدیم و به برخی شهرستان ها و نیز استان کرمانشاه صادر کردیم.

,

وی عنوان کرد: بنابراین با اقدامات انجام شده تا اردیبهشت ماه سال جاری در تویسرکان بیش از ۳۹۰ هزار عدد ماسک تولید و اکنون نیز در حدود ۱۲۰ هزار عدد ماسک موجود است.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان با اشاره به اینکه در حوزه تأمین ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده کمبودی نداریم، گفت: در این مدت تعدادی از واحدهای تولیدی با هدف سلامتی مردم دست به کار خداپسندانه تولید و توزیع محصولات خود زدند.

,

*روزگار کرونایی و همت بی پایان خیران در تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده

, *روزگار کرونایی و همت بی پایان خیران در تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده, *روزگار کرونایی و همت بی پایان خیران در تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده,

نورعلیئی اعلام کرد: بنابراین شاهد بودیم که یک واحد تولیدی با مدریت پرتوی فر 45 هزار عدد ماسک تولید و بیشتر در سطح روستاها به صورت رایگان توزیع کرد و همین فرد نیک اندیش 600 دست گان هم پس از تولید به بیمارستان تویسرکان بخشید.

,

وی از اهداء نزدیک به 6 تن مواد ضدعفونی کننده توسط دو شرکت تولیدی فعال در تویسرکان به شهرداری، آموزش و پرورش، سپاه و صنعت و معدن خبر داد.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان همچنین به تولید پد الکی در یک کارخانه تولید تجهیزات یک بار مصرف بهداشتی در شهرستان اشاره کرد و افزود: شرکت تولید کننده پد الکی با نیتی خیرخواهانه محصول خود را با همان نرخی که به شرکت های پخش دارو عرضه می کرد در اختیار داروخانه های شهرستان قرار داد و در برخی مناطق که داروخانه نداریم به تعدادی از واحدهای صنفی عرضه کرد تا در دسترس مردم قرار گیرد.

,

نورعلیئی در ادامه به پخش کالاهای اساسی به منظور تنظیم بازار در مقاطعی از سال پرداخت و گفت: اداره صمت تویسرکان تمام سهمیه هایی را که باید، از استان جذب می کند و برای توزیع به دست متولیان امر به موقع می رساند.

,

وی اهداء سهمیه برنج از سوی خیران به قرارگاه امام حسنی مجتبی(ع) خبر داد و اعلام کرد: این سهمیه با عنوان کمک های مؤمنانه توسط نیروهای قرارگاه بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شد.

,

جنگ اقتصادی، سخت تر از جنگ سخت

, جنگ اقتصادی، سخت تر از جنگ سخت, جنگ اقتصادی، سخت تر از جنگ سخت,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان همچنین با اشاره به اینکه امروز در جنگ اقتصادی قرار داریم که به مراتب از جنگ سخت، سختر است، تصریح کرد: افزایش و نوسالات قیمت کالاها در سراسری کشور و بالتبع در استان همدان و تویسرکان وجود دارد، با این وجود نیروهای اندک ما در شهرستان با فعالیت روزنامه بیش از 10 تا 12 ساعت با همکاری دادستانی، تعزیرات و اتفاق اصناف تیم های بازرسی به راه انداخته اند.

,

 توزیع بیش از 552 تن کالاهای اساسی بین مردم از ابتدای سال تاکنون

,  توزیع بیش از 552 تن کالاهای اساسی بین مردم از ابتدای سال تاکنون,  توزیع بیش از 552 تن کالاهای اساسی بین مردم از ابتدای سال تاکنون,

نورعلیئی درخصوص جذب و توزیع کالاهای اساسی در سال جاری اعلام کرد: در این مدت 137 تن برنج، حدود 80 تن مرغ منجمد 6 هزار و ۵۰۰ کیلو گرم گوشت گرم گوسفندی گرم و منجمد گوساله، ۲۴۶تن شکر و 83 تن قند ۸۳ قند جذب و در بین واحدهای صنفی توزیع کننده، پخش شد.

,

وی یادآور شد که در ماه مبارک رمضان، اداره صمت تویسرکان توانست با رایزنی های انجام شده شکر را با سه هزار تومان پایین تر از نرخ مصوب استانی بین صنف قنادان توزیع کند.

,

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت تویسرکان افزود: سه واحد تولیدی بستنی، نقل و نبات و محصولات کنجدی که محصولاتشان به خارج از استان نیز صادر می شود از این سهمیه ها بی نصیب نماندند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه