اخبار داغ

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر قیمت طلا و سکه؛

بازار طلا به استقبال محرم رفت/ کاهش قیمت طلا و سکه

بازار طلا به استقبال محرم رفت/ کاهش قیمت طلا و سکه
طبق اعلام نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر قیمت طلا و سکه همزمان با نزدیک شدن به ایام محرم کاهشی شده و حباب سکه نیز نسبت به روزهای قبل کاهش داشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کشتی‌آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: اخبار سیاسی و اقتصادی مثبت در روز جاری باعث تقویت ریال و کاهش ارزش دلار در بازار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: درحالی که قیمت جهانی طلا تغییر خاصی نداشت اما قیمت طلا و سکه به دلیل کاهش قیمت ارز نسبت به روز پنج‌شنبه کاهش یافت و در همین راستا نیز حباب سکه نیز کاهشی شد.

,

نائب رئیس اتحادیه طلا و جواهر با بیان اینکه حباب سکه درحال تخلیه است، گفت: هنوز قیمت سکه حباب دارد ولی نسبت به پنج‌شنبه از حباب سکه کاسته شده و احتمالا در روزهای اینده و همزمان با نزدیک شدن به ماه محرم حباب سکه کمتر شود.

,

وی تأکید کرد که همه ساله با نزدیک شدن به ایام محرم و صفر از داد و ستدها در بازار طلا کاسته می شود و همین امر نیز موجب ریزش قیمتی دراین بازار می شود.

,

کشتی آرای ضمن اشاره به اینکه حباب سکه از 720 هزار تومان روز پنج‌شنبه به کمتر از 600 هزار تومان در روز جاری رسیده است، تصریح کرد: هم اکنون قیمت سکه بهار آزادی طرح قدیم 10 میلیون و 200 هزار تومان، سکه بهارآزادی طرح جدید 10 میلیون و 500 هزار تومان، نیم سکه بهارآزادی 5 میلیون و 320 هزار تومان، ربع سکه بهارآزادی 3 میلیون و 50 هزار تومان، سکه گرمی یک میلیون و 650 هزار تومان است. هر گرم طلای 18 عیار نیز با قیمت یک میلیون و 10 هزار تومان فروخته می شود.

,

منبع: تسنیم

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه