اخبار داغ

مدیر عامل شرکت مس آذربایجان خبر داد؛

کشف ذخایر جدید مس در اهر/ بهره‌برداری از طرح ذوب و پالایش در 1404

کشف ذخایر جدید مس در اهر/ بهره‌برداری از طرح ذوب و پالایش در 1404
بیات گفت: در شهرهای زنوز و اهر و آذربایجان‌غربی وجود ذخایر بسیار خوبی گزارش شده و این مژده را بدهم که منطقه آذربایجان و شمالغرب تبدیل به قطب مس کشور خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، علی بیات در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای در مس سونگون اظهار داشت: در حال حاضر 300 هزار تن کنسانتره در دو فاز تولید می‌شود که فاز سه توسعه‌ای تغلیظ در این مجموعه در دست اجرا و فاز چهار  هم به تصویب رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان اینکه این طرح بزرگ و مهم سال آینده به بهره‌برداری خواهید رسید، عنوان کرد: پس از بهره برداری سالانه 3 هزار تُن از واحدهای کم عیار مس کاتد تولید خواهیم کرد و همچنین طرح‌های توسعه ذوب و پالایش را داریم که در سال 1404 به بهره برداری کامل خواهد رسید.

,

مدیر عامل شرکت مس آذربایجان با اعلام خبر خوش در خصوص مس سونگون ابراز کرد: بر اساس اکتشافاتی که شرکت ملی مس انجام داده اخبار بسیار خوبی به دست ما رسیده که بعد از قطعی شدن اعلام خواهیم کرد اما این مژده را بدهم که منطقه آذربایجان و شمالغرب تبدیل به قطب مس کشور خواهد شد و در شهرهای زنوز و اهر و آذربایجان‌غربی وجود ذخایر بسیار خوبی گزارش شده است.

,

وی با بیان اینکه این خبر خوشی برای شمالغرب کشور است، یادآور شد: هرجایی که معدن باشد، توسعه هم خواهد بود البته با رعایت نکات محیط زیستی که خوشبختانه در شرکت ملی مس و مس سونگون به خوبی رعایت می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه