اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار اعلام کرد

توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی طی دهه ولایت در جویبار

توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی طی دهه ولایت در جویبار
مهرداد بابایی گفت: در دهه ولایت و امامت هزار و 460 بسته معیشتی متمرکز و 2 هزار و 700 بسته معیشتی غیرمتمرکز توسط خیرین، مردم محلات و روستاها بین خانواده‌های نیازمند جویباری توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مهرداد بابایی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای نهضت کمک مؤمنانه در شهرستان جویبار اظهار کرد: کل کشور در اجرای این نهضت و سنت حسنه که با ابتکار مقام معظم رهبری بنیان نهاده شد برای کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا بسیج شدند.
 
وی بابیان اینکه در مرحله اول کمک‌های مؤمنانه اقدامات بسیار خوبی در شهرستان جویبار انجام شد اظهار کرد: مرحله دوم این نهضت در سه مرحله زمانی؛ دهه ولایت و امامت، دهه اول ماه محرم و دهه پایانی صفر اجرا خواهد شد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: در دهه ولایت و امامت 1460 بسته متمرکز که عمدتاً پروتئینی – یک روز قبل از عید قربان- بود  تهیه و توزیع شد و همچنین 2700 بسته معیشتی غیرمتمرکز توسط خیرین، مردم محلات و روستاها بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
 
بابایی با اشاره به ساخت مسکن محرومین در جویبار عنوان کرد:  14 واحد مسکن محرومین در شهرستان جویبار ساخته شد و یک واحد دیگر تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
 
وی از تهیه لوازم‌تحریر برای دانش آموزان نیازمند در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: یکی دیگر از اقدامات در مرحله دوم نهضت کمک مؤمنانه تهیه کتاب و لوازم‌تحریر برای دانش آموزان نیازمند است که در این مرحله انجام می‌پذیرد.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار خاطرنشان کرد: در جامعه آماری توزیع بسته‌های معیشتی علاوه بر خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا خانواده‌های زندانیان، زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست، بیماران کلیوی نیز حضور داشتند.
 
بابایی بابیان اینکه در نوبت دوم از این مرحله کمک مؤمنانه مبنای کار حسینیه محور است اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود در برگزاری مراسم عزاداری و اطعام دهی در ایام محرم به دلیل شیوع ویروس کرونا، از این ظرفیت می‌توانیم در جهت کمک مؤمنانه و توجه به نیازمندان و ساخت عتبات عالیات استفاده کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن با در اختیار گرفتن فضای تبلیغاتی و رسانه‌ای به دنبال تزریق یأس و ناامیدی در بین مردم است گفت: دشمن با هزینه‌های بسیار سنگین در عرصه تبلیغاتی و رسانه‌ای از تکنیک القای یأس و ناامیدی در بین مردم ایران به دنبال گسست ملت و حاکمیت است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج جویبار تصریح کرد: تسلیم شدن در برابر کشورهای استکباری به معنای حل شدن تمام مشکلات نیست بلکه نه‌تنها مشکلات حل نمی‌شود بلکه باید با یک حس ذلت و تحقیر هم کنار بیاییم درحالی‌که ایستادگی و مقاومت ما تاکنون هرچند هزینه‌هایی را هم در پی داشته ولی دشمنان را عاجز و مستأصل کرده است و آنان را پذیرفتند که با زبان زور و تحریم نمی‌توان با جمهوری اسلامی ایران حرف زد.
 
بابایی بر نقش خبرنگاران در انعکاس توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: خبرنگاران و اهالی رسانه می‌توانند با قلم‌های توانمند خود ضمن بیان پیشرفت‌های کشورمان پس از انقلاب، بسیاری از شبهاتی که رسانه‌های بیگانه که از سه کشور آمریکا، انگلیس و عربستان سعودی خط می‌گیرند، شفاف‌سازی کند و افکار عمومی را از انحراف فکری و برداشت‌های ناشی از عدم آگاهی نجات دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه