اخبار داغ

علی رغم افزایش قیمت نفت صورت گرفت؛

کاهش دکل های نفت و گاز آمریکا برای برای پانزدهمین هفته متوالی

کاهش دکل های نفت و گاز آمریکا برای برای پانزدهمین هفته متوالی
علی رغم افزایش قیمت نفت، شرکت های انرژی آمریکا باز هم تعداد دکل های فعال نفت و گاز طبیعی این کشور را برای پانزدهمین هفته متوالی کاهش دادند و این رقم رکود کاهشی جدیدی ثبت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی رغم افزایش قیمت نفت، شرکت های انرژی آمریکا باز هم تعداد دکل های فعال نفت و گاز طبیعی این کشور را برای پانزدهمین هفته متوالی کاهش دادند و این رقم رکود کاهشی جدیدی ثبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

هفته متوالی کاهش یافته و باز هم رکود کاهشی زده است.

,

بر اساس آمار بیکر هیوز، بزرگ ترین شرکت خدمات نفتی آمریکا که آمارش به سال 1940 باز می‌گردد، شمارش تعداد دکل های فعال نفت و گاز آمریکا به عنوان شاخص اولیه تولیدات آتی در هفته منتهی به 14 آگوست، 3 دکل کاهش یافت و به رکود 244 که کمترین تعداد در تاریخ آمار ثبت شده است، رسید.

,

در مدت مشابه سال گذشته، تعداد دکل های فعال 691 دکل بود که امسال 74 درصد کمتر است.

,

بر اساس این آمار، تعداد دکل های نفتی 4 دکل کاهش یافت و به 172 دکل رسید که کمترین تعداد از جولای 2005 به شمار می رود. تعداد دکل های گازی یک عدد افزایش یافت و به 70 دکل رسید.

,

هرچند قیمت نفت آمریکا از ابتدای سال به علت شیوع کرونا، حدود 31 درصد از ارزش خود را از دست داده است اما قیمت قراردادهای آتی نفت آمریکا در 4 ماه گذشته به علت امید به بهبود اقتصادی در جهان و افزایش تقاضا برای انرژی، 123 درصد افزایش ارزش داشته و به 42 دلار در هر بشکه رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه