اخبار داغ

دیدار مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با رئیس فدراسیون کبدی

بنی تمیم: کبدی مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان است

بنی تمیم: کبدی مورد حمایت وزارت ورزش و جوانان است
مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش با رئیس فدراسیون کبدی دیدار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومی فدراسیون کبدی، عباس اورسجی رئیس و کمال سعدی آل کثیر مسئول کمیته جوانان ظهر امروز شنبه ۲۵ مردادماه با حمید بنی تمیم مدیرکل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص همکاری های گسترده دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
اورسجی با هدف تعامل هرچه بیشتر با وزارت ورزش و جوانان در زمینه همگانی کردن رشته کبدی ظهر امروز به همراه کمال سعدی آل کثیر رئیس کمیته جوانان فدراسیون با حمید بنی تمیم مدیرکل توسعه ورزش همگانی دیدار و گفتگو کرد.
,
در این دیدار برنامه های همگانی فدراسیون کبدی و پویش هایی که این روزها با توجه به ویروس کرونا برای تمامی استان ها در نظر گرفته شده، مطرح گردید که با استقبال و حمایت بنی تمیم نیز همراه بود و وی اعلام کرد: وزارت ورزش از برنامه هایی که به رشد و توسعه ورزش همگانی در بین خانواده منجر شود، حمایت های لازم را انجام خواهد داد و یکی از رشته هایی که مورد حمایت همه جانبه وزارتخانه است رشته زیبا و بومی کبدی است که می تواند نقش موثری در سلامت خانواده های ایرانی داشته باشد.
,
بنی تمیم در پایان گفت: رشته کبدی در کنار مبحث قهرمانی در زمینه همگانی و استعدادیابی هم جزو فدراسیون های موفق کشور در این چند سال گذشته است و این عملکرد خوب فدراسیون در تخصیص بودجه مناسب تاثیرگذار خواهد بود.
,
اورسجی هم ضمن تشکر از حمایت های مدیرکل توسعه ورزش همگانی از جدیت فدراسیون و هیات های استانی در سال جاری برای توسعه پایدار کبدی در سراسر کشور گفت: امسال قصد داریم با کمک مربیان سازنده خود در استان های مختلف ورزش کبدی را به شکل های مختلف برای خانواده ها تعریف کنیم و این رشته اصیل ایرانی را با یک برنامه منسجم وارد سبد ورزش خانوارها کنیم.
,
کمال سعدی آل کثیر رئیس کمیته جوانان نیز ضمن تقدیر از حمایت های بنی تمیم گفت: کمیته جوانان فدراسیون در کنار کمیته همگانی برنامه های بسیار مدون و متنوعی برای جوانان کبدی کار سراسر کشور دارد و ان شالله قصد داریم اوقات فراغت کبدی کاران جوان را به بهترین شکل ممکن پر کنیم.
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه