اخبار داغ

معاون فرماندار آمل عنوان کرد؛

تعداد بیماران کرونایی آمل 5 برابر تعداد بستری در بیمارستان‌ها

تعداد بیماران کرونایی آمل 5 برابر تعداد بستری در بیمارستان‌ها
قدرت‌الله نائیج گفت: 5 برابر بیماران بستری کرونا در بیمارستان های آمل، در خانه ها تحت درمان بیماری کرونا هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، قدرت الله نائیج عصر امروز در جلسه ستاد شورای ورزش همگانی که در فرمانداری آمل برگزار شد، اظهار کرد: ورزش همگانی یعنی استفاده از همه ظرفیت های ورزش، از این رو باید اتفاق فکر قوی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جامعه ورزش باید پرتکل های بهداشتی رعایت کنند، عنوان کرد: ۵ برابر بیماران بستری کرونا در بیمارستان های آمل، در خانه ها تحت درمان بیماری کرونا هستند.

معاون فرماندار ویژه آمل تصریح کرد: شهر خلاق فردی هستیم، در ورزش و مربی بهترین مربی و قهرمانان را داریم، از این رو می توانیم مرکز تحول ورزش های همگانی باشیم هرکسی به ظرفیت و توانمندی های که دارد می تواند وارد عمل شود.

رئیس هیئت همگانی آمل نیز در ادامه با تاکید اینکه بستن باشگاهها شرایط سختی برای باشگاداران به وجود اورده است، اظهار کرد: با وجودی که با شرایط  کرونا باید خود را وفق دهیم و همه کسب و کارها باز هستند، بهتر است تمهیداتی اندیشیده شوند تا باشگاهها با رعایت پروتکل های کرونا بازگشایی شود و ساماندهی شود.

رحیم بابکی ادامه داد: برخی از باشگاهها اجاره ای است و این شرایط اقتصادی سختی ایجاد کرده، امیدوارم شرایطی ایجاد شود تا خسارت‌های ورزشکاران کمتر شود.

رئیس هیئت همگانی آمل از 10 نقطه سلامت در شهرستان خبر داد و افزود: یکی از شهرک های امل پایلوت قرار گرفته است که هدف آن شور نشاط و شادمانی در جامعه است.

وی به پویش سراسری اماده باش اشاره کرد و یاداور شد: این پویش با محوریت فضای مجازی و کروناست که با برنامه های از قبیل ورزش روزانه با فاصله اجتماعی، لایو ها ورزشی از ۱۰ مرداد تا ۳۰ شهریور است.

بابکی تاثیر ویدیوهای اموزشی، جشنواره های مجازی و ویبیارها را نقش پر رنگ ورزش در پیشگیر از کرونا دانست و خاطرنشان کرد: ساخت کلیپ، یوگا، امادگی جسمانی، کلیپ برای پویش اماده باش پرداختیم.

وی در خصوص هدف پویش آماده باش اظهار کرد: نوعی تحرک وارد خانوادهها کنیم تا از حالت سکون در بیایند، این پویش برای خانواده، افراد مسن و تاکید ان برای کسانی است که ورزش نمیکنند و یا کم تحرک هستند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه