اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان همدان:

خدمت به مردم و نظام اسلامی از کامل ترین مصادیق عمل صالح است

خدمت به مردم و نظام اسلامی از کامل ترین مصادیق عمل صالح است
آیت الله حبیب الله شعبانی گفت: خدمت به نظام اسلامی و خدمت به مردم لازم و ملزوم یکدیگرند.اخلاص و شجاعت، باعث ماندگاری در مسیر حق خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ آیت الله حبیب الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان همدان پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از منتخبین دهمین جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالحسین(ع)، با بزرگداشت قرارگیری در ایام مباهله و  نزول سوره مبارکه دهر و همچنین ورود آزادگان به میهن، اسباب رشد انسان را جایی دانست که بتواند باری از دوش ولی خدا بردارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با مقایسه رفتارهای امام علی با برخی صحابه همچون اویس قرنی و مالک اشتر افزود: اگر چه میزان عبادت های صحابی مثل اویس قرنی بیشتر از مالک اشتر بود اما چون مالک کارایی بیشتری برای امیرالمومنین داشت می بینیم که در نهج البلاغه، سخنان حضرت علی برای مورد مالک سوزناک تر بود.

,

امام جمعه همدان، خدمت به نظام اسلامی و مردم را از کاملترین مصادیق عمل صالح دانست و تاکید کرد: خدمت به مردم و نظام اسلامی لازم و ملزوم همدیگرند.

,

وی با بیان این که در حال حاضر انقلاب ما در مسیر تحقق رسیدن به نظام اسلامی واقعی است، عمل صالح در این حکومت را به معنای هر نوع عملی دانست که در خدمت این نظام باشد که البته روح عمل صالح اخلاص و مربوط به نیت های ماست.

,

شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به این که بالاترین داشته ی انسان آبرو است و امام حسین(ع) مابین عزت و جان خود، عزت را برگزید افزود: هیچکس حق ندارد کاری انجام دهد که بی آبرو بشود و امروز باید همه ی داشته هایمان را به میدان بیاوریم چون دشمن همه ی داشته هایش را به میدان آورده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان میزان هجوم دشمن به عقاید شیعه در طول سی سال اخیر را بی سابقه عنوان و اعلام کرد: در طول ۱۴۰۰ سال گذشته از صدر اسلام، میزان هجوم دشمنان به باور های تشیع، ۲۵ درصد و در طی همین سی سال اخیر ۷۵ درصد صورت گرفته که این هوشیاری بیش از پیش ما را می طلبد.

,

وی ادامه داد: قرآن می فرماید کسانی که می خواهند در مسیر الهی گام بردارند باید نترس و از سرزنش ها هراسی نداشته باشند. لذا این ویژگی ترس و نگرانی مردم کوفه بود، که آنان را در مسیر مقابله امام حسین قرار داد.

,

شعبانی، سرپا ماندن انقلاب با وجود همه دشمنی های خارجی و داخلی را حاصل اخلاص عظیم امام و خدمت های گمنام و مخلصانه بزرگان انقلاب و مردم دانست و برای همگان، توفیق خدمت خالصانه به اسلام و مردم را با پاک کردن نیت ها خواستار شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه