اخبار داغ

مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی خرم‌آباد:

۱۱۰۰ کیلو گرم طلای سرخ از مزارع لرستان برداشت می‌شود

۱۱۰۰ کیلو گرم طلای سرخ از مزارع لرستان برداشت می‌شود
بیرانوند، مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی خرم آباد با بیان اینکه لرستان قطب تولید زعفران کشور است گفت: 380 هکتار سطح زیر کشت زعفران است و 1100 کیلوگرم برداشت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با بیان اینکه لرستان قطب تولید زعفران کشور است اظهار داشت: در حال حاضر سطح زیر کشت زعفران استان حدود ۳۸۰ هکتار است که تولیدی معادل هزار و ۱۰۰ کیلوگرم را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در صورت حمایت دولت و پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به متقاضیان سطح زیر کشت زعفران تا سه هزار و ۸۰۰ هکتار قابل افزایش است.

,

مسئول طرح و برنامه جهاد کشاورزی خرم آباد با بیان اینکه طلای سرخ ظرفیت درآمدزایی و اشتغالزایی بسیار خوبی دارد عنوان کرد: از همه مسئولان استان تقاضا داریم جایگاه بخش کشاورزی را تقویت کرده و با جذب سرمایه‌گذار و اخذ اعتبارات و بودجه‌های کلان در سطح ملی لرستان را در مسیر توسعه و پیشرفت قرار دهند و از طرفی نسبت به رفع محدودیت‌های موجود اقدام نمایند.

,

وی بیان کرد: مسئولان با حمایت همه جانبه خود کشاورزی استان را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهند تا علاوه بر افزایش سطح درآمد و معیشت مردم، مشکل اشتغال و بیکاری مرتفع گردد.

,

بیرانوند تصریح کرد: ضرورت دارد در سطح ملی بخش کشاورزی لرستان معرفی شود تا با جذب بودجه علاوه بر افزایش تولیدات، افزایش سهم صادرات بخش کشاورزی که هم اکنون ۲۰ درصد است را داشته و بحران بیکاری و اشتغال را مرتفع سازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه