اخبار داغ

با همت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)؛

300 مددجوی بهزیستی در آذربایجان‌شرقی خانه‌دار می‌شوند

300 مددجوی بهزیستی در آذربایجان‌شرقی خانه‌دار می‌شوند
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: بر اساس توافق ابتدای سال که با سازمان بهزیستی داشتیم قرار شد، ۱۵۰۰واحد امسال ساخته شود اما ‌کل تفاهمنامه برای ساخت ۱۵۰۰۰واحد برای مددجویان می‌باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، آئین آغاز عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی آذربایجان‌شرقی با مشارکت سازمان بهزیستی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

منیری مدیر اجرایی قرارگاه خاتم در شمالغرب، تفاهم‌نامهی اجرای پروژه را برای کل کشور عنوان کرد و اظهار داشت: قرار است ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی کل کشور احداث شود.

,

وی خاطرنشان ساخت: قرارگاه خاتم هیچ نفع اقتصادی از این طرح نداشته و حتی بخشی از هزینه طرح بر عهده قرارگاه خواهد بود.

,

مدیر قرارگاه خاتم در شمالغرب اظهار داشت: سیاست قرارگاه خاتم، محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار مستضعف جامعه است.

,

یکی از سخنرانان این مراسم فرمانده سپاه عاشورا بود. سردار خرّم کمک به مردم و خدمت به مستضعفین را برای سپاه شیرین‌تر از هر کار دیگری توصیف کرد و بیان نمود: باید خدمتگذار مردمی باشیم که همواره شانه‌هایشان را زیر بار مسئولیت‌ها و مشکلات خم کرده‌اند.

,

سردار خرّم بسیجیان را نماد کار، همت و سازندگی عنوان کرد و اظهار داشت: در دوران مبارزه با ویروس کرونا می‌بینیم که چگونه در کشورهای دیگر برای دریافت کمک صف میکشند اما در ایران اسلامی علی‌رغم همه مشکلات، مردم برای مشارکت در کمک مومنانه صف کشیدند و در خدمت مستضعفین بودند.

,

فرمانده سپاه عاشورا سرعت بالای اجرای پروژه‌ها را مزیت قرارگاه خاتم توصیف نمود و بیان کرد: قرارگاه معطل نمیشود تا مسئولی بودجه‌ای تزریق کند.

,

سردار خرّم با انتقاد از کم‌کاری برخی دستگاه‌ها در مناطق زلزله‌زده میانه گفت: سپاه فعالیت‌های احداثی خود را پیش می‌برد و خسته نمی‌شود اما دستگاه‌هایی که متعهد شده بودند به دِین خود عمل نمی‌کنند. نگرانی من از فصل سرما است که مردم را به زحمت خواهد انداخت.

,

فرمانده سپاه عاشورا از احداث 300 واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی استان خبرداد و بیان نمود: 66 واحد از این تعداد برای تبریز بوده، انتظار ما این است که سال بعد در همین ایام، احداث واحدها به اتمام برسد و به صاحبان تحویل داده شود.

,

, ,

 

,

در ادامه سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم به صورت ویدئو کنفرانس در آئین کلنگ زنی شرکت کرد و اظهار داشت: بر اساس توافق ابتدای سال که با بهزیستی داشتیم قرار شد، ۱۵۰۰واحد امسال ساخته شود اما این مقدار برای امسال بوده و ‌کل تفاهمنامه برای ساخت ۱۵۰۰۰واحد می‌باشد که به تدریج عملیاتی خواهد شد.

,

محمد یادآور شد: زمین ۹۰۰واحد از تفاهم‌نامه در کل کشور مشخص و تعیین تکلیف شده و مراحل ساخت آنها آغاز گشته است. به محض اینکه زمین ۶۰۰ واحد دیگر تعیین تکلیف شود، مراحل ساخت آنها نیز کلید خواهد خورد.

,

در پایان این مراسم رئیس سازمان بهزیستی کشور به ویدئو کنفرانس پیوست و از مجاهدت‌های قرارگاه خاتم تقدیر بعمل آورد. قبادی گفت: قرارگاه خاتم نشان داده که می‌توان به توان داخلی اتکا کرد و کارها را پیش برد.

,

وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم توانسته گام‌های بلند و مهمی برای محرومیت زدایی بردارد، اظهار داشت: امروز به صورت همزمان در چهار استان کرمان، فارس، آذربایجان‌های غربی و شرقی، مراسم کلنگ زنی احداث خانه های مددجویان کلید می‌خورد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه