اخبار داغ

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خبر داد؛

اجرای ۵۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در ایلام

اجرای ۵۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در ایلام
سردار جمال شاکرمی گفت: ۵۰ ویژه برنامه گرامیداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان ایلام برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، سردار "جمال شاکرمی"، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام در نشست هماهنگی برنامه های هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام گفت: در تقویم رسمی کشور هفت روز اول ماه محرم به‌عنوان هفته امربه‌معروف و نهی از منکر نام‌گذاری شده است که بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ والای امربه‌معروف و نهی از منکر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , ایلام بیدار، , ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: به مناسبت نزدیکی ایام‌الله دهه محرم و فرارسیدن هفته امربه‌معروف و نهی از منکر، برنامه‌ریزی‌های جامعی برای ارتقای سطح کیفی و کمی این فریضه الهی در استان صورت گرفته که در این رابطه ۵۰ عنوان برنامه در نقاط مختلف استان در این ایام برگزار می‌شود.

,

سردار شاکرمی افزود: به علت شیوع ویروس کرونا ویژه برنامه های این هفته با استفاده از ظرفیت صداوسیما، رسانه ها و فضای مجازی برگزار خواهد شد، همچنین یک برنامه‌ریزی مدون در سطح کل استان برای ایجاد فضایی مناسب در راستای مطالبه گری از مسئولین توسط مردم که شعار این هفته هم به نام "نهضت حسینی، مطالبه گری و فرهنگ سازی" است، ایجاد خواهد شد. روستای شهید سیکانی واقع در شهرستان دره شهر بعنوان روستای هدف مطالبه گری، شناسایی و اقدامات لازم در جهت رفع مشکلات این منطقه در دستور کار قرار گرفته است. 

,

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد: در جلسات مربوط به ستاد استانی کرونا بایدها و نبایدهای مربوط به ویژه برنامه های ماه محرم در استان ایلام اعلام شد که در همین راستا ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام نیز وظایفی دارد که به تمامی ستادهای شهرستانی اعلام شده است.

,

وی اشاره کرد: نکته مهم در اجرای برنامه های ماه محرم رعایت زمان و پروتکل های بهداشتی است که برای این منظور از ظرفیت بسیج برای آماده سازی و ضدعفونی محیط مراسم استفاده می شود. ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مأموریت دارد با یک برنامه‌ریزی مدون، فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر را در سطح جامعه فراگیر و عمومی کند و هدف اساسی از هفته بزرگداشت امربه‌معروف و نهی از منکر در دهه اول محرم در واقع همین امر است.
 
انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه