اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

۴۵ میلیارد ریال پروژه برق رسانی در لرستان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

۴۵ میلیارد ریال پروژه برق رسانی در لرستان هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: 45 میلیارد ریال پروژه برق رسانی در لرستان هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون خودنیا در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهارداشت: در هفته دولت شش پروژه احداث شبکه فشار متوسط هوایی روستای تنگ محمد حاجی، احداث شبکه فشار متوسط هوایی روستای ده ترکان، احداث فیدر جدید ویسیان، برق رسانی به روستای دارابی، برق رسانی به روستای حسین آباد و احداث خطوط ۲۰ کیلوولت منطقه رودبار واقع در حاشیه سد سیمره با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان با اشتغال زایی ۶۵ نفر به بهره برداری می رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در هفته دولت پروژه‌هایی در شهرستان‌های بروجرد، ویسیان، کوهدشت و نورآباد با اعتباری بالغ بر چهارصد و پنجاه و پنج میلیارد و ۴۳۸ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی به بهره برداری خواهد رسید.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان عنوان کرد: در راستای تامین برق متقاضیان جدید و در اثر جابه جایی روستا در هفته دولت شبکه فشار متوسط هوایی در روستای تنگ محمد حاجی با حجم عملیاتی اجرایی ۱.۶ کیلومتر، اشتغالزایی هشت نفر با اعتبار یک میلیارد و ۸۹۲ میلیون ریال احداث خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: برای رفع حریم زمین های کشاورزی و تامین برق مطمئن، شبکه فشار متوسط هوایی در روستای ده ترکان شهرستان بروجرد با حجم عملیاتی اجرایی هفت کیلومتر با اعتبار پنج میلیارد و ۸۵۴ میلیون ریال، با اشتغال زایی ۲۰ نفر احداث می شود.

,

خودنیا گفت: در راستای تامین برق و افزایش پایداری شهر، فیدر جدید بخش ویسیان با حجم عملیاتی هشت کیلومتر با تامین اعتبار هشت میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال و اشتغال زایی ۱۱ نفر به بهره برداری خواهد رسید.

,

وی با اشاره به تامین برق روستاهای فاقد برق در مناطق محروم، خاطرنشان کرد: در این راستا در هفته دولت روستای دارابی در شهرستان کوهدشت با حجم عملیاتی ۳.۵کیلومتر شبکه فشار متوسط،۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس ۲۵ با اشتغال زایی ۱۷ نفر و با اعتبار پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و روستای حسین آباد در شهرستان نورآباد با حجم عملیاتی ۵۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و یک دستگاه ترانس ۲۵ با اشتغال زایی ۹ نفر با اعتبار دو هزار و ۶۰۰ میلیون ریال برق رسانی خواهند شد.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به تامین برق روستاهای حاشیه دریاچه سد سیمره از طریق شبکه‌های برق لرستان، اظهار داشت: در این راستا خطوط ۲۰ کیلوولت منطقه رودبار واقع در حاشیه سد سیمره با حجم عملیاتی اجرایی ۹ کیلومتر و اعتبار ۲۱ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال احداث خواهد شد.

,

وی افزود: شش پروژه قابل افتتاح از سال ۹۸ شروع به کار شده و در هفته دولت امسال با اعتبار چهل و پنج میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال بهره برداری می رسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه