اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:

۶۰ کلاس درس توسط خیران در چگنی احداث شد

۶۰ کلاس درس توسط خیران در چگنی احداث شد
نخعی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: 60 کلاس درس با همت خیرین و بانک پاسارگاد در چگنی ساخته شده و در اختیار دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، علیرضا نخعی عصر امروز در مراسم افتتاح مدرسه امام خمینی(ره) در شهر سراب دوره چگنی اظهار داشت: مدارسی که با همت بانک پاسارگاد در راستای اجرای طرح آجر به آجر ساخته شده، می تواند محبت، صفا و تلاش برای ایجاد فضای تحصیل دانش آموزان را فراهم کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: دولت و نظام برای تعلیم و تربیت بهای ویژه ای قائل هستند به طوری که در استان لرستان امسال دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آموزش و پرورش هزینه شده است.

,

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به مشارکت خیرین برای ساخت مدارس تصریح کرد: خیرین برای ساخت مدرسه کمک های شایانی داشته اند و  تاکنون ۳۰ درصد مدارس کشور را ساخته و با همت همین خیرین ۶۰ کلاس درس در شهرستان چگنی ساخته شده است.

,

نخعی بیان کرد: فرهنگ مدرسه سازی نجات دهنده جامعه است و در راستای اجرای طرح آجر به آجر در ساخت مدارس همه می توانند کمک های خود را اهدا کنند.

,

قاسمی مدیر عامل بانک پاسارگاد افزود: بانک پاسارگاد در زمینه اجتماعی و کمک به مردم مسئولیت اجتماعی تعریف کرده و این پروژه ها در راستای همین مسئولیت اجتماعی بانک پاسارگاد است.

,

وی گفت: در پروژه های ساخت بیمارستان و مراکز درمانی، مدرسه سازی و کار فرهنگی برای کشور تلاش هایی صورت گرفته است.

,

مدیر عامل بانک پاسارگاد بیان کرد: هر کشوری که در مسیر رشد و ترقی قرار دارد، باید به نظام تعلیم و تربیت که کارخانه انسان سازی است توجه داشته باشد و برای تحقق آرمان ها و توسعه کشور مهمتر از این مقوله وجود ندارد و خوشحالیم که توانستیم در این شهرستان مدرسه بسازیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه