اخبار داغ

رئیس اداره گاز شهرستان اسدآباد:

۴۰ خانوار اسدآبادی از نعمت گاز بهره مند می‌شوند/وجود ۴ روستای زیر ۱۰ خانوار بدون گاز

۴۰ خانوار اسدآبادی از نعمت گاز بهره مند می‌شوند/وجود ۴ روستای زیر ۱۰ خانوار بدون گاز
منصور بالاور با بیان اینکه در هفته دولت امسال ۳ روستای خنداب، قاسم آباد و اشترجین از نعمت گاز بهره مند می‌شوند، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها تنها ۴ روستای دیگر که زیر ۱۰خانوار است، بدون گاز می مانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور بالاور، رئیس اداره گاز شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، از بهره‌برداری عملیات گازرسانی به سه روستا در هفته دولت خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این عملیات یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف شده است که با بهره‌برداری از این عملیات ۴۰ خانوار در سه روستای خنداب، قاسم ‌آباد و اشترجین از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

رئیس اداره گاز شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه ۳۴ هزار مشترک گاز در سطح شهرستان اسدآباد وجود دارد، افزود: از این تعداد ۱۴ هزار مشترک در روستاها هستند.

,

وی اعلام کرد: در سطح شهرستان اسدآباد تنها ۴ روستای چشمه بید، چشمه ولد، حیدرآباد و نادرآباد که زیر ۱۰ خانوار هستند، فاقد سیستم گازرسانی هستند.

,

بالاور با اشاره به مطالبات ۱۰ میلیاردی شرکت گاز از شهرستان اسدآباد، گفت: از این میزان ۸ میلیارد مطالبات خانگی و مابقی مربوط به سازمان‌ها و کارخانجات صنعتی است.

,

وی با اشاره به شرایط ویژه کرونا و حمایت‌های شرکت گاز از مردم، گفت: در ایامی که کرونا آمد شرکت گاز محاسبات را از ۱۵ فروردین به ۱۵ اردیبهشت تغییر داد و البته وصول مطالبات ۳ ماهه را از اواخر خرداد محاسبه کرد.

,

رئیس اداره گاز شهرستان اسدآباد با اشاره به کمبود اعتبارات گاز در شهرستان گفت: در حال حاضر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران با مشکل مواجه هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه