اخبار داغ

فرماندار شهرستان نمین:

نمین الگوی عمل به جهش تولید/ 35 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان به بهره برداری می رسد

نمین الگوی عمل به جهش تولید/ 35 طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان به بهره برداری می رسد
فرماندار شهرستان نمین گفت: مناسبت هفته دولت در سال جهش تولید، 35 طرح عمرانی، اقتصادی در سطح شهرستان نمین افتتاح می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عاطف ناصری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: بمناسبت هفته دولت 35 طرح در سطح شهرستان نمین افتتاح می شود که از این تعداد، 10 مورد مربوط به طرح های سرمایه گذاری شامل بخش های صنعتی، کشاورزی و گردشگری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به طرح های عمرانی شهری و روستایی نمین، افزود: در حوزه شهری 9 طرح و در حوزه روستایی 16 طرح قابل افتتاح و بهره برداری وجود دارد.

,

فرماندار شهرستان نمین گفت: مجموع اعتبارات هزینه شده در این طرح ها، حدود 150 میلیارد تومان است که از این مبلغ 25 میلیارد در حوزه عمران و 125 میلیارد تومان در طرح های اقتصادی هزینه شده است.

,

ناصری با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی این شهرستان، تصریح کرد: در طرح های اقتصادی قابل افتتاح هفته دولت، 186 فرصت شغلی جدید ایجاد می شود.

,

وی با بیان اینکه علاوه بر طرح های مذکور، 34 مورد طرح اقتصادی و تولیدی در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به جهش تولید مزین شده است، اجرایی می شود.

,

فرماندار نمین با تاکید بر اینکه اگر قرار بر این باشد که در سطح استان یا کشور مصداقی برای جهش تولید معرفی شود، بدون شک شهرستان صنعتی نمین می تواند جزو این موارد باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه