اخبار داغ

استادیوم آزادی مهیای برگزاری دربی پایتخت/ چمن ورزشگاه مشکلی ندارد

استادیوم آزادی مهیای برگزاری دربی پایتخت/ چمن ورزشگاه مشکلی ندارد
مدیر مجموعه ورزشی آزادی اعلام کرد این ورزشگاه آمادگی کامل برای میزبانی از شهرآورد تهران را دارد و بدون هیچ مشکلی پذیرای دو تیم پرسپولیس و استقلال خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی مجموعه ورزشی آزادی، قدرت اله سیف ضمن بیان مطلب فوق افزود: ورزشگاه آزادی به مانند تمام دیدارهای پیشین پرسپولیس و استقلال آمادگی کامل را برای برگزاری این دیدار دارد. زمین چمن و امکانات جانبی استادیوم فوتبال و ... مهیاست تا به خوبی پذیرای دو تیم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,

مدیر مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: پرسنل ورزشگاه آزادی دو تا سه روز است که بصورت شبانه روزی در حال آماده سازی این ورزشگاه برای برگزاری شهرآورد هستند. امیدوارم این بار هم بدون مشکل میزبان مسابقه پرسپولیس و استقلال باشیم. تمام عوامل اجرایی شهرآورد تهران با یکدیگر هماهنگ هستند تا انشاالله امروز شاهد برگزاری یک دیدار خوب باشیم. ما هم در ورزشگاه آزادی با تمام توان در خدمت خواهیم بود. روز گذشته هم کانون هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال تا ساعت 10 شب در ورزشگاه حضور داشتند و مشغول اجرای طرح های موزاییکی تیم های خود بودند.

سیف ضمن مطلوب خواندن شرایط زمین چمن ورزشگاه آزادی گفت: با وجود این که در فصل تابستان قرار داریم و معمولا" در این فصل از سال چمن ورزشگاه مشغول استراحت بین تعطیلات لیگ برتر است. خوشبختانه زمین چمن ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد و با کیفیتی مطلوب به مانند گذشته آماده برگزاری مسابقه فوتبال است.

 

,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه