اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

تداوم کمک های مومنانه در اردبیل/ امیدآفرینی و حرکت های معنوی در محرم گسترش یابد

تداوم کمک های مومنانه در اردبیل/ امیدآفرینی و حرکت های معنوی در محرم گسترش یابد
سردار جلیل بابازاده گفت: در آستانه ایام عاشورا و تاسوعای حسینی کمک های مومنانه در قالب ۲۵ هزار بسته در سطح استان تا پایان دهه اول محرم تداوم خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان‌ما،سردار جلیل بابازاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی اجرای طرح کمک مومنانه در تداوم مرحله دوم در استان اردبیل اظهار داشت: امروز در شرایطی قرار داریم که تلاش برای ثبات جامعه، نیاز به امید آفرینی برای حفظ آرامش جامعه است که همدلی و دست گیری از اقشار ضعیف جامعه از طریق کمک مومنانه یکی از راه های مفید و امید آفرین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: در آستانه ایام عاشورا و تاسوعای حسینی کمک های مومنانه در قالب ۲۵ هزار بسته در سطح استان تا پایان دهه اول محرم تداوم خواهد داشت.

,

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: کمک های مومنانه با حمایت خیرین بسیج و مردمی جمع آوری و در اختیار اقشار آسیب پذیر در این شرایط خطیر کرونا قرار می گیرد.

,

وی تصریح کرد: حرکت معنوی در این ایام محرم از سوی مردم و اقشار مختلف جامعه با رعایت پروتکل بهداشتی تدوام یابد و شان و منزلت اقشار آسیب پذیر در اجرای کمک های مومنانه حفظ شود.

,

سردار بابازاده ابراز داشت: ایام سوگواری تاسوعای و عاشورا حسینی فرصت مناسبی برای مدد به مردم آسیب پذیر برای کارهای حسنه است.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: این کمک های مومنانه در مرحله دوم از روز غدیر و دهه امامت و ولایت شروع شده و تا پایان دهه اول محرم با توزیع ۲۵ هزار بسته معیشتی تداوم خواهد داشت.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه