اخبار داغ

رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی خبر داد؛

۶/۹ هکتار زمین آماده واگذاری به فناوران استان/ ۵ واحد فناور استان زمین دریافت کردند

۶/۹ هکتار زمین آماده واگذاری به فناوران استان/ ۵ واحد فناور استان زمین دریافت کردند
مهران گرمه‌ای گفت: 6.9 هکتار زمین برای واگذاری به راه اندازی کارگاه های تولیدی فناورانه در مرکز استان آماده سازی شده است که تا به کنون پنج واحد فناور از این محل زمین دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، مهران گرمه‌ای، رییس پارک علم و فناوری خراسان شمالی پیش از ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: پارک علم و فناوری خراسان شمالی شش پلاک زمین به مساحت 6.9 هکتار در مجاورت ساختمان این پارک را در اختیار دارد که به شرکت های دانش بنیان به توسعه رسیده در استان به منظور احداث بنای کارگاهی برای تولیدات فناورانه واگذار خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک,

وی گفت: تا به کنون دو پلاک به مساحت هزار و 650 متر مربع به دو واحد فناور استان واگذار شده است که در حال حاضر اخذ پروانه ساخت بنای کارگاهی برای این دو واحد کارگاهی در دست اقدام است.

,

گرمه ای افزود: این دو واحد کارگاهی فناورانه پس از ساخت بنای کارگاهی به تولید کود بیولوژیک و تولید دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات اقدام خواهند کرد.

,

وی همچنین از واگذاری سه باب واحد کارگاهی به مساحت 484 متر مربع به سه شرکت فناور استان، امروز پنجم شهریور ماه خبر داد و گفت: مدیران این سه شرکت فناور با تحویل این سه کارگاه نسبت به نصب تجهیزات این کارگاه ها اقدام خواهند کرد.

,

رییس پارک علم و فناوری استان افزود: این سه واحد فناور در زمینه تولید محصول مرتبط با انرژی خورشیدی، محصولات نیروگاهی همچنین تولید پاگیره برای صنعت ساختمان فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

,

گرمه ای خاطر نشان کرد: طی سه ماه پیش رو نیز دیگر زمین های آماده سازی شده در این شش پلاک اشاره شده به منظور احداث بنای کارگاهی و تولید محصولات فناورانه به فناوران متقاضی در استان واگذار خواهد شد.

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه