اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان:

۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می شود

۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان لرستان توزیع می شود
سپهوند گفت: 2 هزار و 670 بسته معیشتی توسط بسیج جامعه زنان در بین نیازمندان آسیب دیده از کرونا در دهه اول محرم توزیع می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم سپهوند در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: در راستای لبیک به ندای مقام معظم رهبری برای کمک مومنانه، خواهران بسیجی استان لرستان برای تهیه و توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی وارد عمل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: در همین راستا کارگاه های تولید ماسک راه اندازی شد و همچنین، شناسایی بانوان سرپرست خانوار آسیب دیده از کرونا و تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گرفت.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان تصریح کرد: همزمان با دهه اول محرم دو هزار و ۶۷۰ بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع می شود که برای هر بسته ۳۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

,

سپهوند عنوان کرد: با توجه به فصل بازگشایی مدارس، ۱۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و در بین خانواده های نیازمند که دانش آموز دارند توزیع می شود.

,

وی بیان کرد: علاوه بر این ۶۰۰ بسته بهداشتی تهیه و توزیع می شود و شش راس گوسفند ذبح شده و گوشت های گرم بسته بندی و در بین خانواده های نیازمند توزیع شده است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه لرستان افزود: در صورتی که مردم تمایل دارند می توانند نذورات خود را به پایگاه های مقاومت تحویل دهند تا بسته های معیشتی تهیه و در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شود و همچنین زوج هایی که مایل باشند می توانند هزینه های مراسم ازدواج خود را برای تهیه بسته های معیشتی اهدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه