اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج ادرات و کارمندان خراسان شمالی:

۳۸ میز خدمت جهادی در هفته دولت در خراسان شمالی برگزار شد

۳۸ میز خدمت جهادی در هفته دولت در خراسان شمالی برگزار شد
علی اصغر خادمی گفت: همزمان با هفته دولت با هدف کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان 38 میز خدمت در ادرارات خراسان شمالی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر خادمی، مسئول سازمان بسیج ادرات و کارمندان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهارکرد: هرساله همزمان با هفته دولت میز خدمت جهادی در مساجد، محلات حاشیه شهر و مناطق محرم برپا می شد و مسئولان با حضور در این اماکن به بررسی مشکلات مردم می پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک, ،,

خادمی افزود: در سال جاری با توجه به شرایط ویژه انتشار ویروس کرونا تصمیم بر این شد که میز خدمت در ادرات و پایگاه های بسیج حوزه های شهرستان برپا شود.

وی ادامه داد: بر همین اساس امسال 18 میز خدمت در پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان های استان و 20 میز خدمت در در ادرات کل استان برگزار شد.

وی ترویج فرهنگ خدمت بی منت، افزایش کارآمدی و مقبولیت نظام اداری در بین مردم را از اهداف برپایی این میزهای خدمت عنوان کرد و گفت: یکی از راه ها رسیدن به این اهداف این است که کارآمدی این دستگاه ها بالا برود تا موجب افزایش رضایتمندی مردم و همچنین تسریع در امور ارباب رجوعان شود.

,
,
,
,
,

مسئول سازمان بسیج ادرات و کارمندان سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با اشاره به اینکه در مرحله دوم کمک مومنانه هستیم، گفت: علاوه بر خدمات دهی میزهای خدمت جهادی، 20 ایستگاه جمع آوری کمک های مردمی در ادارات کل استان برپا شده است.

خادمی اظهارکرد: در این ایستگاه ها کمک های کارمندان و مدیران جمع آوری و در قالب بسته های معیشتی به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد،بهزیستی و یا سازمان زندان ها برای توزیع در میان خانواده های کم برخوردار تحویل داده می شود.

وی تصریح کرد: در مرحله اول کمک های مومنانه بسیج کارمندان 150 میلیون تومان کمک از ادرات و موسسات استان جمع آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.
 

,
,
,
,
,
,

خادمی خاطر نشان کرد: مقرر شده از الگوهای موفق میز خدمت جهادی و کمک مومنانه استان در هفته دفاع مقدس تقدیر شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه