اخبار داغ

فرمانده سپاه نینوا خبر داد؛

توزیع 20 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه/ به فرمایش رهبری کمک ها ادامه دار خواهد بود

توزیع 20 هزار بسته معیشتی در مرحله دوم کمک مومنانه/ به فرمایش رهبری کمک ها ادامه دار خواهد بود
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: بخش اول مرحله دوم با توزیع 19 هزار بسته در دهه کرامت صورت گرفت بخش دوم نیز از امروز آغاز شده که در این بخش 20 هزار بسته پخش خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در دومین مرحله از توزیع بسته های معیشتی که در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان برگزار شد، گفت: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه از 15 فروردین ماه آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه داشت.

فرمانده سپاه نینوا با بیان اینکه در مرحله اول 170 هزار بسته معیشتی توسط پایگاه های بسیج و خیران تهیه  و توزیع شد، خاطرنشان کرد: مرحله دوم شیوع کرونا در گلستان که از اوایل مرداد ماه آغاز شد سه مرحله توزیع بسته معیشتی خواهیم داشت.

وی افزود: بخش اول مرحله دوم با توزیع 19 هزار بسته در دهه کرامت صورت گرفت بخش دوم نیز از امروز آغاز شده که در این بخش 20 هزار بسته پخش خواهد شد.

سردار ملک شاهکوهی عنوان کرد: بخش سوم مرحله دوم در دهه آخر صفر خواهد بود تا به فرمایش مقام معظم رهبری این کمک ها به نیازمندان ادامه دار باشد.

فرمانده سپاه نینوا با اشاره به همکاری خوب هیئت های عزاداری در اجرای پروتکل های بهداشتی، تصریح کرد: با توجه به شرایط بیماری امسال با دستور رهبری عزاداری های محرم در شرایط ویژه و با شکوه تر برگزار می شود.

وی گفت: انتظار ما این است مردم عزیز تا پایان این بیماری مانند این چند روز گذشته همکاری کنند تا این شرایط کم شدن بیماران و فوتی های ناشی از کرونا ادامه دار باشد.

ملک شاهکوهی تاکید کرد: تا لحظه آخر کنار مردم خواهیم بود و مشکلات آنها را مشکلات خود می دانیم و تلاش می کنیم آلام آنها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما، ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه