اخبار داغ

فرمانده سپاه دلفان:

۱۰۰۰ بسته معیشتی در دلفان توزیع می‌شود

۱۰۰۰ بسته معیشتی در دلفان توزیع می‌شود
سرهنگ دالوند گفت: 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان دلفان توزیع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی دالوند در گفت و گو با خبرنگار بازتاب دلفان با اشاره به اجرای دومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در سطح شهرستان دلفان اظهار داشت: در راستای تحقق تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مرحله دوم از رزمایش کمک‌ مومنانه به مناسبت ماه محرم در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازتاب دلفان,

وی افزود: بر اساس هماهنگی که با حوزه ها و پایگاه های مقاومت به عمل آمده و شناسایی دقیقی که در مرحله اول نهضت کمک مومنانه صورت گرفته فهرستی از نیازمندان تهیه شده که با رعایت شخصیت و احترامات کریمانه این کمک ها به دست مردم نیازمند خواهد رسید.

,

فرمانده سپاه ناحیه دلفان عنوان کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه هزار بسته غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه و… به ارزش ۲۰۰ هزار تومان برای هر بسته، در بین خانواده های نیازمندی که به دلیل شیوع کرونا، آسیب مالی دیده یا مشاغل خود را از دست داده اند توزیع می شود.

,

وی با اشاره به آغاز مقطع سوم مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه، گفت: از کلیه خیرین، ادارات، سازمان ها و ارگان هایی که تمایل به شرکت در این امر خیرخواهانه دارند دعوت به عمل می آید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه