اخبار داغ

گزارش تصویری؛

افتتاح چندین طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان آبیک قزوین

افتتاح چندین طرح تولیدی و صنعتی در شهرستان آبیک قزوین
همزمان با هفته دولت با حضور استاندار قزوین، امام جمعه آبیک و جمعی از مسئولین واحد تولیدی و صنعتی بتن کاسپین سپند الوند تولیدکننده انواع بتن سیال معمولی با اشتغال ۲۴ نفر واقع در شهرک صنعتی کاسپین، شهرستان آبیک افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، همزمان با هفته دولت با حضور استاندار قزوین، امام جمعه آبیک، نمایندگان مردم استان در مجلس، فرماندار آبیک، رئیس سازمان صمت استان قزوین و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی، واحد تولیدی و صنعتی بتن کاسپین سپند الوند تولیدکننده انواع بتن سیال معمولی با اشتغال ۲۴ نفر واقع در شهرک صنعتی کاسپین، شهرستان آبیک افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین،,

افتتاح واحد تولیدی و صنعتی آینده سپید تک شاهین تولید کننده انواع پروفیل گالوانیزه و شکل دهی ورق با اشتغال ۱۰ نفر و واحد تولیدی و صنعتی درفام پلیمر تولیدکننده انواع محصولات پلیمری ''پری فرم و ظروف از پیت'' با اشتغال ۳۹ نفر، واقع در شهرک صنعتی کاسپین، شهرستان آبیک از دیگر پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسید.

,

همچنین طرح آبیاری تحت فشار در ۱۱۷ هکتار از اراضی بخش بشاریات افتتاح شد که برای اجرای این سیستم آبیاری تحت فشار سه میلیارد و ۵۲۷ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه