اخبار داغ

با پیگیری مسئولان قزوین از نوبخت اجرایی شد؛

پرداخت مطالبات کارگران کنتورسازی و بازگشت به کار کارکنان عوارضی قزوین

پرداخت مطالبات کارگران کنتورسازی و بازگشت به کار کارکنان عوارضی قزوین
با پیگیری مسئولان استان قزوین از نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، پرداخت مطالبات کارگران کنتورسازی و بازگشت به کار کارکنان عوارضی قزوین اجرایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از صبح قزوین؛ سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین همزمان با هفته دولت، موجب شد تا با پیگیری مجدانه فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در استان و مسئولان استانی، کارگران کنتورسازی و پرسنل عوارضی پس از مدت‌ها بلاتکلیفی خبرهای خوشی را بشنوند و بارقه امیدی در دل آنها زنده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

خبری که از پرداخت مطالبات معوقه کارگران کنتورسازی پس از مدتها و بازگشت به کار کارکنان عوارضی پس از حدود یکسال سرگردانی حکایت داشت.

,

به دنبال سفر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان قزوین و اجتماع کارگران کنتورسازی برای توجه جدی به مشکلات این کارخانه و کارگران آن، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز ضمن تاکید بر لزوم توجه به مطالبات کارگران و احیای کنتورسازی، از نوبخت خواستار دایر شدن نشستی جهت بررسی جدی مشکلات کنتورسازی و راه‌های ورود جدی دولت برای حل این مشکلات و پرداخت مطالبات کارگران شد.

,

 

,

این پیشنهاد مورد پذیرش قرار گرفت و در نشستی که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه، استاندار قزوین، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس، نمایندگان دادگستری و نمایندگان کارگران برگزار شد، مقرر شد 15 میلیارد تومان از مالیات شرکت کنتورسازی از خزانه کشور برگشت داده و به تسویه مطالبات کارگران و دیون دیگر شرکت اختصاص پیدا کند که خوشبختانه صبح امروز این مهم انجام شد.

,

محمدبیگی پیش از این در چندین جلسه جداگانه با حضور نمایندگان کارگران کنتورسازی، استاندار قزوین و مسئولان دادگستری استان پیگیر حل مشکلات کنتورسازی شده بود.

,

, ,

از سوی دیگر الکترونیکی شدن عوارضی‌ها طی دوسال اخیر بهانه‌ای بود تا کارکنان عوارضی‌های استان قزوین بیکار شوند.

,

فروردین سال جاری بود که ۵۰ نفر از این کارکنان با پیامک معرفی به بیمه بیکاری روبرو شدند و در واقع آنها به صورت محترمانه از کار خود اخراج شدند.

,

 

,

طی پنج ماه گذشته این کارکنان معترض با برگزاری تجمعات مکرر مقابل استانداری قزوین، اداره کل راه و شهرسازی قزوین، وزارت راه و شهرسازی و راهداری مطالبات خود را پیگیری کردند تا اینکه روز گذشته پیگیری مسئولان به سرانجام رسید و استاندار قزوین از بازگشت به کار پرسنل عوارضی خبر داد.

,

استاندار قزوین اظهار کرد: دومین اقدام انجام شده در سفر نوبخت به قزوین، برگشت به کار ۵۰ نفر از پرسنل عوارضی بود که مدت یکسال سرگردان بودند.

,

وی افزود: مبلغ سه میلیارد تومان آقای نوبخت پرداخت کردند که کارکنان عوارضی سر کار برگردند و بتوانند در محل کاری که راهداری برای آنها تنظیم می‌کند مشغول به کار شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه