اخبار داغ

«جهان صنعت» رفع توقیف شد/ انتشار روزنامه از فردا

«جهان صنعت» رفع توقیف شد/ انتشار روزنامه از فردا
مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» از صدور قرار منع تعقیب برای این روزنامه خبر داد و اعلام کرد که روزنامه از فردا منتشر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «محمدرضا سعدی»، مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» گفت: خوشبختانه با بررسی مجددی که اتفاق افتاد، منع تعقیب اعلام شد و می توانیم انتشار روزنامه را از سر بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: پس از انتشار گزارشی در این روزنامه با موضوع کرونا، دوستان در معاونت مطبوعاتی گزارشی را تهیه کرده و در آن به دستور العمل ستاد کرونا استناد کرده بودند. در حالی که در همین دستورالعمل آمده اگر تخلفی صورت گرفت، ابتدا تذکر کتبی، بعد اداری بعد مالی و در نهایت و مرحله آخر توقیف صورت بگیرد.
,
 
,
سعدی توضیح داد: ما در سال 98 و در سال 99 دو تذکر گرفته بودیم که هیچکدام ارتباطی به موضوع کرونا نداشت ولی دوستان را به اشتباه انداخته بود که ما تا به حال 2 تذکر گرفته ایم پس حالا میتوان روزنامه را توقیف کرد. پس از این اتفاق من قاضی سراج و دوستان هیات نظارت بر مطبوعات دیدار داشتم و موضوع شفاف سازی شد و خوشبختانه پس از اینکه متوجه شدند اشتباهی صورت گرفته، به سرعت دستور منع تعقیب را صادر کردند.
,
 
,
مدیرمسئول روزنامه «جهان صنعت» اظهارداشت: آقای جهانگیری نیز نامه ای به وزیر ارشاد در این باره نوشتند و وزیر ارشاد هم در جلسه هفته گذشته این موضوع را پیگیری کرده بودند و خوشبختانه مشکل حل شد.
,
 
,
وی در پایان گفت: روزنامه از فردا -سه شنبه 11 اردیبهشت ماه- منتشر خواهد شد و جا دارد از دوستان قوه قضاییه هم تشکر کنم که همکاری خیلی خوبی با ما داشتند و قرار منع تعقیب را بلافاصله پس از روشن شدن ماجرا صادر کردند.
,
 
,
به گزارش فارس، روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه، در جلسه هیات نظارت بر مطبوعات، به‌سبب انتشار یک مصاحبه در شماره روز گذشته روزنامه (یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۹)، حکم به توقیف موقت روزنامه جهان صنعت داده شد.
,
 
,
به گزارش فارس، روزنامه جهان صنعت در صفحه جامعه خود گزارشی با موضوع کرونا و با عنوان «به آمار دولتی اعتمادی نیست» منتشر کرده و در آن با «محمدرضا محبوب‌فر» مصاحبه کرده بود.
,
 
,
او در این مصاحبه ادعا کرده بود که با توجه به مفاد پروتکل‌ها و از طرف دیگر ملاحظات سیاسی و امنیتی قطعا آمار به صورت مهندسی‌شده به جامعه تزریق می‌شود.
,
 
,
جهان صنعت، روزنامه‌ای با رویکرد تحلیلی است که بیشتر در حوزه اقتصاد فعالیت دارد. این روزنامه از سال ۱۳۸۳ منتشر می‌شود.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه