اخبار داغ

داستان تکراری شورای شهر میاندوآب/ جلسه بازهم به حد نصاب نرسید

داستان تکراری شورای شهر میاندوآب/ جلسه بازهم به حد نصاب نرسید
نخستین جلسه شورای شهر میاندوآب با هیات رئیسه جدید در سال چهارم به دلیل غیبت سه عضو به حد نصاب نرسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، نخستین جلسه شورای هفت نفره شهر میاندوآب بعد از انتخاب هیئت رئیسه و شهردار منتخب در جلسه هفته گذشته، به دلیل غیب سه عضو از شورای هفت نفره به حد نصاب نرسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

در این جلسه که سرپرست شهرداری و کارشناس شهرداری نیز حضور داشت، برخی از شهروندان نیز برای رسیدگی به مشکلات پیرو آگاهی قبلی از جلسه شورا حضور یافته بودند که عدم رسمیت یافتن و به حد نصاب نرسیدن جلسه، آنان را دست خالی و بدون نتیجه گرفتن از حضور در جلسه برگرداند!

,

دود عدم تشکیل و یا رسمیت نیافتن جلسات به چشم مردم می رود و امیدواریم شاهد تغییر این روند باشیم چرا که بسیاری از افراد هم در انتظار جلسه شورا و تعیین تکلیف مشکل خود هستند.

,

احد غفاری رئیس شورای شهر میاندوآب در این زمینه با بیان اینکه دعوتنامه شرکت در جلسه، هفته گذشته به اعضا ارسال شده بود، گفت: قرار ما در این جلسه رسیدگی به نامه های مردمی و اداری و نیز انتخاب نمایندگان شورا در کمیسیون ها بود که به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای جلسه، مطرح نشدند.

,

این دومین جلسه شورای شهر در حدود ۲۰ روز اخیر است که رسمیت نمی یابد و تنها جلسه هفته گذشته با حضور فرماندار رسمیت یافت که در آن جلسه هیئت رئیسه جدید برای سال چهارم و شهردار جدید میاندوآب انتخاب شد

,

عدم رسمیت یافتن جلسات را در دوره گذشته نیز شاهد بودیم که نتیجه آن بی شهردار شدن میاندوآب برای حدود یک و نیم سال بود و دود آن به چشم مردم رفت‌ و شهری که روی ریل توسعه بود از قطار توسعه جاماند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه