اخبار داغ

با صدور اطلاعیه‌ای انجام شد؛

واکنش نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی به حواشی تخریب یک ویلا در ارومیه

واکنش نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی به حواشی تخریب یک ویلا در ارومیه
نیروی انتظامی آذربایجان غربی پیرامون فیلم منتشر شده در فضای مجازی از اجرای حکم قضایی تخریب ویلا باغ های غیرقانونی در ارومیه بیانیه ای صادر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، در این بیانیه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

«پیرو پخش فیلم هدفمند و تقطیع شده درگیری افرادی که مانع اجرای حکم قضایی با مامورین اجرایی می شدند به اطلاع می رساند، در ششم شهریور ماه در اجرای احکام قطعی قضایی مامورین اجرایی جهت اجرای یک فقره حکم قطعی به متراژ ۳۷۵۰ مترمربع بنای احداث وسه هزار متر طول دیوار به روستای بندائی عزیمت مینمایند.

,

از آنجایی که محکوم علیه فردی متواری بوده که بعداز صدور حکم تخریب، ویلاها را به قیمت پایین به اشخاص متعدد که از وجود حکم تخریب مطلع بودند واگذار می نمایند که متاسفانه درحین اجرای حکم فردی مونث به صورت هدفمند با همراه نمودن اقارب نسبی و سببی در محل حاضر و به کرات مانع اجرای حکم قضایی می شوند.

,

در نهایت خانمی که در فیلم مشاهده می شود با توهین و فحاشی و الفاظ رکیک و حمله به ماموران اجرای حکم و ایراد جرح به احدی از مامورین و قرار گرفتن در مسیر بیل مکانیکی و سپس عزیمت و استقرار در بالکن ویلاهای متعدد و داد و فریاد و طرح موضوعات خلاف واقع سعی در تحریک و ایجاد بی نظمی در محل را داشتند که با اتخاذ روش های پیشگیرانه، حکم قضایی اجرایی می گردد.

,

در این حین فردی معلوم با اهداف خاص اقدام به فیلم برداری مخفیانه از صحنه و به صورت هدفمند با تقطیع فیلم و انتخاب گزینشی صحنه ها، اقدام به پخش غیرقانونی در فضای مجازی نموده است که موضوع توسط دستگاه های مسئول در حال پیگیری می باشد.»

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه