اخبار داغ

رئیس صمت رشتخوار خبر داد؛

برخورد با ۳ واحد صنفی متخلف در رشتخوار

برخورد با ۳ واحد صنفی متخلف در رشتخوار
اسماعیلی گفت: با توجه به طرح ویژه نظارتی اداره صنعت معدن و تجارت همزمان با ایام محرم در رشتخوار ۳ واحد صنفی متخلف در این شهرستان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اسماعیلی ثانی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت رشتخوار در گفت و گو با صبح توس، گفت: با توجه به طرح ویژه نظارتی اداره صنعت معدن و تجارت که همزمان با هفته دولت در این شهرستان آغاز و تا دهه اول ماه محرم نیز ادامه داشت، در بازرسی تخصصی انجام شده در این ایام ۳ واحد صنفی متخلف در سطح این شهرستان شناسایی و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی همچنین با اشاره به اینکه بررسی های کارشناسی از واحد های صنفی در رشتخوار همچنان ادامه خواهد داشت، افزود: از همشهریان عزیز خواهشمندیم هرگونه تخلف صنفی یا گرونفروشی را با سامانه ۱۲۴ تلفن گویای اداره صنعت معدن و تجارت در میان بگذارند، یا بصورت حضوری جهت اعلام شکایت خود به اداره صنعت معدن و تجارت واقع در خیابان دکتر شریعتی شهر رشتخوار مراجعه کنند.

شایان‌ذکر است این گشت مشترک با حضور اداره اماکن نیروی انتظامی، شبکه بهداشت  انجام و در همین رابطه نیز یک واحد صنفی که موازین بهداشتی را رعایت نکرده بود، با دستور دادستان این شهرستان پلمپ شد.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه