اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان:

هزار وکیل کرمانی برای پیگیری شکایت علیه آمریکا اعلام آمادگی کردند

هزار وکیل کرمانی برای پیگیری شکایت علیه آمریکا اعلام آمادگی کردند
مهدی پور گفت: قریب به هزار نفر از وکلای استان و قوه قضائیه به منظور حضور در محاکم داخلی و خارجی در راستای قبول وکالت پرونده شکوائیه علیه آمریکا مبنی بر ترور سردار سلیمانی اعلام آمادگی کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مهدی پور در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به تنظیم شکوائیه علیه آمریکا مبنی بر ترور سردار سلیمانی توسط سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان گفت: تا به امروز قریب به هزار نفر از وکلای استان و قوه قضائیه به منظور حضور در محاکم داخلی و خارجی در راستای ورود به این مهم اعلام آمادگی کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان کرمان ادامه داد: وکلا برای قبول وکالت پرونده یاد شده در مجامع داخلی و بین المللی اعلام آمادگی کرده و از سران قوا، وزیر امور خارجه و دادستان کل کشور درخواست دارند که اقدام علیه مسببان اصلی این قضیه را به عنوان یک کار انقلابی در دستور کار قرار دهند و به صورت ویژه این مسئله را دنبال کنند.

,

وی بیان کرد: با توجه به اینکه کرمان زادگاه و محل دفن پیکر مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، تنظیم این شکوائیه صورت گرفت؛ چرا که  ترور شهید سلیمانی مصداق بارز جنایت و نقض کنوانسیون‌های پیشگیری، مجازات و جرائم علیه اشخاص و به صورت بین المللی است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه