اخبار داغ

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن:

قیام سیدالشهدا(ع) عامل بقای اسلام و اضمحلال استکبار جهانی است

قیام سیدالشهدا(ع) عامل بقای اسلام و اضمحلال استکبار جهانی است
حجت الاسلام محمد علی رضایی گفت: قیام امام حسین علیه السلام عامل بقای اسلام است و امروز همگان مشاهده می کنند که چگونه این دین الهی بعنوان یک قدرت ارزشمند در جهان می درخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام محمدعلی رضایی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شب گذشته در ویژه برنامه شهادت امام سجاد علیه السلام در تربت حیدریه اظهار داشت:  امام حسین علیه السلام برای پیشگیری از انحراف اسلام در کربلا قیام کرد و این حرکت حسینی باعث شد دین مبین اسلام از انحراف حفظ و در جهان باقی بماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: علت محدثه این قیام حسینی خون سید الشهدا علیه السلام بود که در کربلا درخت اسلام را آبیاری کرد و انچه که امروز از اسلام باقی مانده مرهون این قیام حسینی است، اما هر علت محدثه ای، علت مبقیه ای هم دارد که  امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله  توانستند  بعنوان پیام آور نهضت عاشورا این قیام را حفظ و بعد از قریب به 1400 سال نسل به نسل منتقل کنند.

,

رضایی با بیان اینکه آنچه که قیام کربلا را حفظ کرده و اسلام را به این مرحله رسانده، مبارزه سیاسی امام سجاد علیه السام بوده است، افزود: خطبه های امام سجاد علیه السلام و حضرت زینب سلام الله در کوفه و شام انقلاب و دگرگونی ایجاد کرد و تمام دنیای آن روز را متوجه قیام حسین بن علی علی علیه السلام کرد.

,

قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: امروز کسانی که فکر می کنند اسلام و شیعه و نظام اسلامی که الگویش مکتب ناب عاشوراست به شکست خواهد انجامید به سختی در اشتباهند و روز به روز انقلاب اسلامی و شیعیان در سراسر جهان گسترش می یابند.

,

وی افزود: امروزاستکبار جهانی فکر نمی کرد عده ای با توجه به این بیماری منحوس در کنار کاخ سفید برای امام خود عزاداری کنند، آنها هر روز سرافکنده تر و رو به اضمحلال می روند.

,

رضایی اظهار کرد: آمریکایی ها گمان می کردند اگر از برجام خارج شوند می توانند ملت و نظام اسلامی ایران را تحقیر کنند اما اتفاقاتی که در سازمان ملل و شورای امنیت و جهان رخ داده عکس این خواسته آمریکایی ها شده  و آنها را در دنیا منزوی کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه